- Don't be a whore! Be ANTI-Avril! -

srijeda, 26.04.2006.

Ajde da ja vama nesto pojasnim
1. Ja NE slušam Tokio Hotel-Cure su em ružne em neznaju svirat i parvi su fejkeri ko Avril.
2. Također NE slušam Shitney-Fakat je cura u kurcu
3. Boli mene kurac kaj vi mene vrijeđate. Meni to ne smeta. Svi prođu tu fazu u kojoj vole Avril, al i vi cete doc do pravog zakljucka: KUJA RUZNA; TOTALNA FEJKERICA!!!
Ako vas toliko zanima nesto o meni onda citaj, ak ne jos bolje...
Imam 15 godina i zivim u Zg. Idem u klasičnu gimnaziju i tamo svi mrze tu malu kuju, tako da budućim srednjoškolcima ne preporučam da idu tam jer se nece dobro provest ako vole tu malu žgabavu... Slušam-Finntroll, Iron Maiden, Children of Bodom i Rammstein. Ako vas ista zanima o meni samo recite... SVE cu vam reci.
- 15:51 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.