- Don't be a whore! Be ANTI-Avril! -

srijeda, 26.04.2006.

Jako pametne i mudre izreke naše junakinje Avril

"Ja zbilja mrzim fejkere/šminkere!" - To je sramota jer svi tvoju fanovi to i jesu!
Image Hosted by ImageShack.us
"Oblačim se kul i stvrno sam zgodna, ako ti se ne sviđa puši si ga" - yeah, samo se nadaj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Ne zelim biti neko pop sranje" - To je žalosno, jer to vec jesi!
"Ja sam Sid Vicious ove generacije" - Hahaha! U snovima, Avril
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Ja znam što znaći biti omražen u društvu zbog toga jer si skejter" -Da? Al kako you, kad ti nisi jedan od njih?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Mislim stvarno, način na koji se ona oblači... - Zar bi i vi šetkali uokolo u grudnjaku???" (about Britney) - Evo vam slike
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"Ne volim gloss i glamur. To je tako jadno!" - Ma kome ti lažeš?... Evo slike
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 12:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.