- Najbolji igrači Minecrafta -

13.08.2014.

- Pozdrav Minecraftovci. Ovo će mi biti drugi post u ovom danu, iako mi je prvi put. zubo
Danas ću vam opisivati najbolje igrače Minecrafta, po mom ukusu.

sretantuzannocrybeljzubokissrolleyesrolleyesnaughtynaughtymouthwashcerekthumbup

Moj omiljeni Minecraft igrač je SerbianTV. On po mom ukusu ima najbolje video klipove.
Kada sam video da on može da napravi svašta, odmah sam počeo da volim tu igru, iako nisam pre toga znao da Minecraft postoji xD.



Neverovali ili da, ovo je moja kuća, bivša, da tako nazovem. Imao sam je u modu preživljavanja,
ali posle "smrti" sam je izgubio, nažalost, nisam moglao da napravim identičnu. tuzan

Pa ovo je bio malo kraći post, ali ovo je tek početak. Nadam se da ću sledeći put biti bolji. sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.