Igre i Vicevi

srijeda, 05.01.2011.

Vicevi

Da bih opravdao sam naziv bloga, evo malo friskog talijanskog materijala prevedenog na hrvatski. Priznajem da prevedeno nije uvijek maksimalno, ali mi se cini da sve skupa moze proci. Nadam se da ce se i vama dopasti.

Jeste li primjetili kako su relativno ceste koincidencije u zivotu. Danas se sjetis, ne znas kako niti

Postoje dva dana u kojima se nista ne moze napraviti: prvi se zove jucer, a drugi sutra.
Prema tome, danas je pravi dan da bi se voljelo, vjerovalo i radilo, a prije svega zivjelo.

Cesto se kaze da je sreca u malim stvarima: jedna mala vila, mala jahta, jedan mali Mercedes. . .

Vjecna ljubav traje tri mjeseca.

Tko se rodi siromasan i ruzan ima dobre uvjete da mu se u toku zivota razviju obje karakteristike.

Covjek koji ide u krevet sa seksualnim problemima se budi sa rjesenjem u ruci.

Ako su bozji putevi beskonacni, znaci da signalizacija nije najbolja.

Svijet je podijeljen na dobre i zloceste. Dobri bolje spavaju, a zlocesti se bolje zabavljaju u toku dana.

Buduci vjerujem u reinkarnaciju, sve cu ostaviti samom sebi.

Voljeti jako obitelj, ne znaci da se treba imati dvije.

Radi uvijek ispod tvog nivoa podnosenja samog rada, i sjeti se da svako toliko umanjis taj isti nivo.

Mudar covjek nikad ne igra na preskakanje konja sa nosorogom.

Dovoljno je samo jedan trenutak da se covjek zaljubi, prema tome ne gubite koncentraciju.

Pomozi si sam jer ti nitko drugi nece pomoci i sjeti se da je svemoguci Bog sveprisutan i da je to htio bio bi ti vec prije pomogao.

U zivotu je vazno da ti drugi dodju u susret; tako ces znati na koju stranu se sklonit.

Smij se i svijet ce se smijati sa tobom, hrci i spavati ces sam.

Plodnos je nasljedna. Ako tvoji roditelji nisu imali djece, neces ih imati ni ti.

Dva popa razgovaraju i jedan se zali da su mu ukrali biciklu. Drugi mu savjetuje da sutradan u toku mise naglasi sestu bozju zapovijed, „ne kradi“, i da ce mu lopov sigurno vratiti biciklu. Prekosutra popovi se ponovo sretnu i onaj koji je osta bez bicikle se pohvali da ju je nasao. Drugi mu kaze:
- Eto vidis da je funkcioniralo osloniti se na deset zapovijedi, lopov se je pokajao i vratio ti je biciklu.
- Istina je, ali je islo malo dukcije. Kada sam dosa do „ne pozeli tudje zene“, sjetio sam se gdje sam je zaboravio.

Univerzitetski profesor u našoj priči je smatran među jednim od najinteligentnijih ljudi na svijetu. S druge strane, njegovi fizički izgled je nešto sasvim suprotno i nikako ne bi mogao sudjelovati na natjecanju za najljepšeg muškarca. Jedan dan netko pokuca na vrata njegovog ureda. Uđe u prostoriju predivna žene od nekih 35 godina i obrati mu se:
- Profesore, ja sam jedan vaša bivša studentica. Znam da će vam ovo zvučiti jako čudno, ali željela bi se udati za vas i s vama imati dijete. Zamislite, bilo bi perfektno: pametno na vas i lijepo na mene.
- Gospođice, ne znam što da vam kažem. Bojim se da niste uzeli u obzir sve nepoznanice i moguće ishode: a što ako dijete poprimi moje lice i vašu pamet?

Radnja se odvija otprilike pred kraj sedamdesetih, početkom osamdesetih godina. Jedan mladić, s dugom plavom kosom, dođe kod seoskog popa i kaže mu:
- Pope, oprostite na smetnji. Imam jedan malo neobičan zahtjev. Danas popodne ima razgovor kod jednog poslodavca koji se nalazi u jednom selu na oko 20 km od nas i upravo jutros mi se pokvario auto. Ne bih želio izgubiti ovu priliku; i sami znate da sam već nekoliko godina bez posla i da ne uspijevam pokriti troškove koje imam. Da skratim, drugim riječima da li bi mi mogli posuditi vaš auto na par sati?
- Može, ali uz jedan uvjet. Moraš prije ošišati tu tvoju grivu i izgledati kao normalan mladić.
- Ali pope, i Isus je imao dugačku kosu.
- Istina! Išao je okolo pješke.

1 plus 1 nije uvijek 2



Intiligentni muskarac + Intiligentna zena = Roman
Intiligentni muskarac + Glupa zena = Vanbracni odnos
Glupi muskarac + Intiligentna zena = Brak
Glupi muskarac + Glupa zena = Trudnoca

Intiligentni sef + Intiligentni zaposleni = Zarada
Intiligentni sef + Glupi zaposleni = Produktivnost
Glupi sef + Intiligentni zaposleni = Unapredjenje
Glupi sef + Glupi zaposleni = Prekovremeni

- 13:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.