Free Web Counter
Free Web Counter

srijeda, 10.01.2007.

hm....ko je gluplji?? (vi)

Bar se potrudite procitat post koji sam napislala...ovo samo dokazuje kako ste glupi... svaka cast hilary duff fan jer se cak potrudila procitat sto sam napisala...
...ah...ne zelim se vise zamarat s vama.... rolleyes


novi naslov.... SAMO ZA CURE cerekcerek

1. Wentworth Miller
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2. Colin Farrell cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3. Johnny Depp
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dosta za sad cerek

- 10:45 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

utorak, 09.01.2007.

za "pametne" blogere

Nije da me bas dira...al' da se vise ne trudite oko pisanja komentara...ako nemate sta za pametnog rec..tj. ako mi mislite ostavljat kometare tipa "super blog" rade mi oupce ne ostavljajte komentare... lance srece brisem tako da se ne trebate trudit i postat mi to...
...sad bi bila zahvalna da kad vec dodete na moj blogich da i ostavite neki dobar i smislen komentar (vezan za post koji komentirate) a ne neke gluposti koje cu ubuduce brisat...

...hvala unaprijed...
vase malo djubre smijeh

- 17:53 - Tvoje riječi ( 13 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 04.01.2007.

Pogubljenje Sadama

Strasno, bas citam vecernjak kad ono obijesili sadama, OBIJESLILI, pa zar se mi to vracamo u srednji vijek, obijesit čovjeka, dobro da na trgu ne vijesamo zene pod optužbom da su vjestice, sramota. Sta mi to živimo u civiliziranom svijetu? Tek sad dolazi do izražaju koliko su ljudi primitivni, jos su nakon smrti neki plesali oko njegovog tijela, kako ljude može osrećit nečija smrt?

Tolko o civiliziranom svijetu...pogledajte samo na koje sve načine se pogubljuju ljudi u današnjem svijetu:

METODE EGZEKUCIJE
Razne su metode kojima se ubijaju zatvorenici, no upitno je govoriti o tome koja je vrsta egzekucije humanija. Najčešće metode su odrubljivanje glave u Saudijskoj Arabiji i Iraku, električna stolica u SAD-u, vješanje u Egiptu, Iranu, Japanu, Pakistanu, Singapuru i drugim zemljama, strijeljanje u Bjelorusiji, Kini, Somaliji, Tajvanu, Uzbekistanu, Vijetnamu i ostalim zemljama, a u Afganistanu i Iranu žrtve kamenuju.


...kamenovanje???odrubljivanje glave??? strijeljanje??? mislim da to nije potrebno niti komentirati eek

- 12:31 - Tvoje riječi ( 17 komentara) - Tvoj papir - #