Sretan Uskrs! - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

nedjelja, 27.03.2005.

Sretan Uskrs!

Pa da.Dosao je i taj dan.I necu nista posebno pisat o tom danu jer nisam vjernik.Ali zelim svima UGODAN USKRS i ubijte se od klope.Bar vam danas nitko nece zamjerit ako se prezderete luka!
Ocekivao sam da cete malo vise misljenja napisat o onom postu u kojem iznosim moja razmisljanja al ajde.
Jucer je Tamara pustila jednu pjesmu na mom blogu tako iz fore ali vise nece jer sad ima svoj blog i mozete ga posjetit jednostavnim klikom na link sa strane.
Vidim da mi je ideja sa zagonetkama dozivjela poraz al cu svejedno napisat jednu laganu i prigodnu.
Odgovor na zadnju je bio mrak!

Skrinja bez sarki , kljuc bez vrata
Unutar skriven mali grumen zlata!?



POST SCRIPTUM

Pocinjem sluzbeno borbu sa stranicom kako bi vratio stari sjaj naseg starog bloga.To vam se inace
desi ako su dva korisnika istovremeno logirana od jednog nece prihvatiti naredbe i sto je jos bolje obrisat!Zato ponekad jedan post se izbrise a drugi se objavi.Da glupo je jer nisu uzimali mogucnost vise urednika na jednom blogu ali sta ces.Trebat ce mi sat - dva da to sredim!Imali tko slucajno prvobitni HTML cod.Bit ce mi jednostavnije : )