Ma ne! - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

četvrtak, 24.03.2005.

Ma ne!

Ljudi ove ekskluzivne informacije koje objavljujem nisu jos sluzbeno potvrdene ali mi se cini da nam se u mrezu blogova opatijske gimnazije prikljucio i slavni Bolanca!Zato sa ponosom objavljujem da sam prvi koj ce staviti njegov link (ako je to on).Kako god da bilo prvi sam kupio pravo na objavljivanje linka nekog iz nase gimnazije!
Danas sam doznao da cu mozda dobiti laptop od tate!Sada se svi sluzbeno (kao komentar)zahvalite mom tati tako da mu mogu pokazat blog!Pa to ce biti raspasoj jer cu napokon umisljenog Rivalda moci dobiti u Clone wars!HA , HA , HA !See you comander! : )
To je to za danas!Nocas cu proradit na blogu 2.b to vam obecajem jer mi je pun vrag vec njega i svega!Stavit cu i grupnu sliku prvog sata u srijedu koji smo proveli kao prakticni rad arheoloskih iskapanja gluposti u Morcicu!Znanost je znanost i ponekad se treba i zrtvovat!

Pozdrav svima

Lord Spirit

- 21:42 - Ne seri nego reci (11) - a ako ti se bas sere isprintaj na wc papir - #