Jedna cudna strana! - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

ponedjeljak, 21.03.2005.

Jedna cudna strana!

Ovih dana sam shvatio da sam psihicki poremecen ali ja to ozbiljno!Ne na nacin da vam je zabranjeno priblizavanje jer sam kao Hanibal pa cu s vama podjelit za veceru vas mozak (ok ako mi je neko naudio a pametan je zasto ne ali mislim da inace necu).U nekim stranama zivota ne da sam zaostao nego sam poremecen.Ne mogu vam to samo tako navest jer to nije nista posebno ali ako se netko potrudi moze primjetit.Evo sjecam se jednog tipa (necu rec tko je) tko me kao malog lupio i sad sam ga u stanju naprosto ubit.
Zelio bi znat dal sam ja uopce takav smijem kruzit u drustvu.Nwe zelim vam rec sve detalje jer onda nebi smio ali ajd.Ma joj ajd zaboravite i ovaj post i sve.
Znate da ja inace jako volim zagonetke!Lud sam za njima pogotovo za onima koje neznam rjesit.Ne mislim na tip onih jednostavnih ala "S koje strane ima lisica najvise dlaka? S vanjske " nego one bas u stihu koje su fora.Sad sam odlucio da cu svaki treci dan objavit jednu zagonetku i ako mislite da ste pametni pokusajte ju odgonetnut.Ako mi netko dode i kaze u skoli odgovor umjesto da ga napise ovdje sa izgovorom da ga je bilo sram napisat jer je glupo ili netocno postat cu Hanibal i pojest mu bubreg punjen fazolom i kukuruzom!Tocan odgovor cu napisat svaki treci dan uz novu zagonetku.Ljudi koji tocno odgovore biti ce istaknuti na vrhu stranice!

- 19:17 - Ne seri nego reci (3) - a ako ti se bas sere isprintaj na wc papir - #