Dobro je! - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

nedjelja, 06.03.2005.

Dobro je!

Za razliku od dosadasnjih svih postova u kojima sam pisao o mojim radnim danima koji su se desili danas cu pisati o buducem.E pa nocas cu malo biologiju prepisivati pa se idem prosetati rano ujutro dok Sunce ne izade pa idem nesto pojest i pokusat i poslje oko 9 opet setnja.U 2 imam rucak i onda idem do Opatije i onda doma!Ovako izgleda da ce mi biti poprilicno dosadno ali nije tako jer mi se nije dalo navest mali miljon stvari koje cu morati napraviti!Naravno moram spomenuti da cu promjeniti malo dizajn na blogu da bude ljudina primamljiviji napraviti neke izmjene itd!Ovako je fora napraviti osvrt na stvari koje ce se desiti pa poslje vidjeti kako je sve otislo naopako.
U ovom postu se moram potruditi da predem kriticnu masu od 250 rijeci jer sam napokon dosao na prosjek od 218!
Mislim da je nepotrebno komentirati sezonu koja je otvorena nego samo podsjetiti sve da se
civilizirani ljudi ne vrijedaju!Nije ovo bilo za nikog konretnolo(mozda malo) nego samo podsjetnik!
Sutra cu otvoriti poseban mail za tu namjenu i napraviti tablicu za glasovanje!Kad kazem sutra mislim na nocas nego samo cekam da mi mama ode spavat!
Rivaldu zelim rec (znat ce na sta mislim) da mi na kraju ipak nije uspjelo ali sta da radim jer me ljudi takvog prihvate ili ne!Makar kada te prihvate to urodi ljepsim rezultatom : ) !
Ah nazačost nisam uspio podignuti br rijeci jer ne vjerujem da je iznad 251 ali cu nocas pokusati nesto smisliti!Poslje cu pisati krace i manje dosadne postove ,obecajem!
Zahvaljujem i pozdravljam sve koji mi podizu broj komentara i posjeta na blogu!
Pozdrav
Lord Spirit