Ajmo - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

srijeda, 02.03.2005.

Ajmo

Necu vas sve po redu nabrojat jer nikad nisam naucio abecedu (salim se naravno) i sad mi je najveca paranoja da nekog propustim!Da napomenem da vas sve ne hvalim samo zato sto smo najbolji razred
nego smo svi frendovi a naravno prijatelj prijateljima vide samo vrline.

Aleksandra Rakovic - da genijalna cura koja sa deckima igra nogomet i danas ju necu previse
hvalit jer nas danas sve presla bar jednom.Uvjek nasmjesena kao i sve
cure u razredu te najbolja rukometasica u zupaniji!

Michael Bozac - a sta rec , danasnji Pele.Kao svaki normalan decko voli cure , pit i dobro zivjet
( zna se na sta mislim )!Razrede prolazi kao i mnogi ali bi mogao biti puno
bolji jer mi smo inace jako pametan razred samo smo skoro svi ljeni!

Marin Dujmic - covjeku kojem ce uz spomenik Tereze podignut i njegov!Dujmici nam uvjek
podizu moral u razredu i on je covjek koji je uvjek spreman pomoc!Bez njega
2.b nebi bio 2.b!

Davor Dujmic - proglasen kao najsimpaticniji decko u razredu sto je i istina i isto tako veliki
ljubitelj Tereze!Jos mu dugujem 3 kn od prosle godine ali kad mu vratim
obogatit ce se!

Anja Natalie - mislim da sam do ovdje dobro napisao a dalje se ne usudujem!Dobro se
uklopila u razred a najvise voli Dujmice ( smrc )!Njeno tajno oruzje je
zaglusujuca frekvencija glasa sto je vrlina jer moze ici za opernu pjevacicu!

Dajana Lukac - super se uklopila u nas razred racunajuci da je dosla krajem proslog
polugodista!Ok cura ali ju nazalost jos nisam uspijo dublje upoznati
Ide samnom na njemacki i stalno brani jadnu Pajdasicu koja jadna trpi
napade Marte i Beti.

Toni Prizmic - covjek zbog kojeg rijec gol ima drugo znacenje!Super je i dobar te ono sta
radi to radi kako treba!

Marko Dadasovic - covjek koji zeli imati misice kao i ja ali mu to nece uspjeti : ) .
Ma super je samo i skoro stalno idemo skupa na marendu!Za cure nek
znaju da ga mogu osvojiti jednom cokoladicom (da kazem kojomm bilo
pak previse!

Martina Privileggio - uf zamalo sam zaboravio jedno g!Cura koja nam podize prosjek u
razredu ali i mnoge muske poglede!Da , jedna od zgodnijih u razredu
i nadam se da se ne ljuti sto sam joj rekao da dode u 21 pa sad u 21.30

Andelka Rubesa - cura sa kojom sam propjesacio mnoge kilometre od skole do njene none i
obrnuto te shvatio da sam jako slican s njom samo sto nije jarac.Jako se
ljepo da pricat sa njom i stvarno me razumje1

Martina Mavrovic - cura koja mi digne tlak u sekundi ali ne zato sto me zivcira nego zato sto
je to njena zivotna misija zapisana u genima!Ma zezam se!Cura je super
te ima vjere u mene kad me stalno pita razna pitanja za koja ni sam nisam
znao da znam odgovore!

Jelena Zivanovic - super cura i uvjek mi osigurava ljepi , veliki , masni hamburger za marendu!
Nazalost vise nisam njen susjed na Engleskom jer je Vucko intervenirao ali
svejedno mi je ona ful dobra!

Jasmina Mahmic - skupa sa Ninom mi pomaze da prezivim satove matise!Niposto decki nesmju
nikako rec da su ona i sestra jer su si s tim izbrisali svaku nadu ( a i nisu)!

Nikolina Voric - dovoljno je da kazem da je s kantride!Otkaceno , ludo , veselo i zgodno!
Onami je pomogla da prezivim satove matise skupa sa Jasminom i dobri smo
od kad smo se upoznali u prvom!

Karmen Culjat - zahvaljujuci njoj sam krenuo opisivati svoj razred!Najljepsa plavusa u
razredu i da se preseli na kantridu uklopila bi se ( vec sam rekao-veselo,ludo... )

Marina Mahmic - kao prvo sa kantride je!Tu sam se vec rjesio pola opisa!Danas sam skoro
pobrao batine jer nisam nju i Karmen spomenuo u blogu!Super je za
drustvo i stalno se najveca zanimacija je jutarnja svada sa sestrom!

Marko Gospic - pravi voloscanin!Car u svom selu te prema svima uvjek pricljiv te susretljiv!
Ima super kombinaciju humora i ozbiljnosti!Mnoge cure obara s nogu al sto je
najvaznije voli dobro pojest!

Mateo Zigman - a sta rec!Prava manga (Manga inace znaci japanski strip al nije bed)!
Svako ga se treba pazit jer on je voda bande Jurdani.Svaki dan kasni u
skolu jer prije rucka mora nahraniti krave ali zato ima skuter s kojim nekako
stize stic u skolu (kvragu i ta tehnologija ha?)

Tamara Gjurgjevic - cura sa kojom sam proveo najvise vremena s kojom idem na D&D!
Nazalost ove godine me prevarila sa Ivanom pa sam malo ljut na nju ali
oprostit cu joj mozda druge god.

Ivana Gregov - ful dobra frendica!Danas nije razred bio isti jer je nije bilo ali svi se nadamo da
ce se ubrzo vratit!

Sanjin Traunkar, (Trava) - ful dobar frend , ostavio sam cjelo bogatstvo kod njega i zao mi je
sto nisam nasao sliku kako se pise trava na kineskom ali mogu za
rizu : ).Svatko tko je bio na mojoj str. mora ici na str. Dominika
i pogledati Tavinu sliku.Na dnu je link za str. Dominika!

- 20:49 - Ne seri nego reci (11) - a ako ti se bas sere isprintaj na wc papir - #