Joj - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

utorak, 01.03.2005.

Joj

Kako sam se sad dobro najeo.Pa to je genijalno.Sprzio sam si dva jaja preko jetrica te malo luka , kruha , ajvara i pecenih paprika je rezultiralo izvrsnom vecerom.Nemojte misliti da inace u zivotu mi nedaju jest nego sklopom okolnosti su mi ove stvari najbolje legle!
Zamolio bi Pcelicu i Rivalda da se ne svadaju previse preko mog bloga da me ne izbace nego nek to obave na chatu odvojeno.Danas sa cuo da mi treba koja vise slika pa ce te sad dobiti1Nakraju sam dobio najvise prijedloga da napisem o helicu ali jos vise da netrebam pisati ono o cemu drugi zele nego o onome sto ja zelim.Da , moram priznati da me bila osljepila zelja za popularnosti mog bloga ali sam se izvukao iz te ovisnosti!
Naravno izvukao sam se jer sam napokon dobio odredenu kolicinu komentara iblog vise nije samo moj nego i vas!
Evo sljedeci je post najvjerovatnije zadnja tema koju nisam sam predlozio zato uzivajte u citanju!
Pozdrav