MA KVRAGU!!! - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

nedjelja, 27.02.2005.

MA KVRAGU!!!

Sad mi je stvarno dosta ovih slika.Slike su cisto bile legendarne a ovi to zaj***.Evo sad isto skidam neke slike ali kvragu sta cu ih stavit kad su ovi kreteni.Joj daj neka C4p5 LOck vise kaze ko je ili kako to mogu doznati!Danas kao sto sam rekao nisam napravio nista pametnog.Kads kazem pametnog onda mislim na fizicku radnju kao pospremanje sobe ali sam zato puno razmisljao i shvatio neke stvari koje su za moj zivot fondamentalne.Nekom drugom prigodom cu vas dosadivat sa njima.Sad bas malo gledamm vani i sve mi se cini da ce mozda snijeg!Bilo bi super jer bi sa dvocjekom patrolirao dok susjed nebi ocistio cjele Kolavice i osusio od tog snijega.U vezi sa Riivaldovim komentarrom da sam se izbio to nije istina!Kako god da bilo mislim da cu od sad piti samo sokove jer me malo stomak bolio a inace mi je stomak u banani radi nekih bolesti.E da pa mogao bi o tome.Znam biti ful flegma osoba na neke stresne situacije , o tim situacijama sa nikim ne pricam pa mi to izbaci na stomak.Eh to je zasto sam dobio gastritis i krom ali uzroci su stvarno glupi.Sitnice koje cine nas zivot svakodnevnim i o kojima nitko ne razmislja pa ja nikom ni ne obracam pozornost na to jer bi mu vjerovatno bilo dosadno.Ali nije bed jer je i to zivot a zivot moze biti ljep!
Neki dan (dok mi ga je bilo do grla) razmisljao sam zasto je snijeg bijeli.Pa skijao sam 10 godina, 8 godina sam na treninzima govorio da ce moja zena imati crvenu vjencanicu jer sam bio lud u tom trenutku od njega.Toliko bi se namucio ,smocio i porazbijao da bi svkih 5 minuta psovao tu bijelu stvar na kojoj skijam.Zelio sam je izbjegavat cijeli zivot a da sam pomislio zasto je snijeg bijel mogao sam naci "jednostavnije" rjesenje.Mogao sam promjenit boju snijega.Pa od onda bi skijao na necemu rozom i nebi izbjegavao bijelu boju koje ima u puno vecim kolicinama!He koje ja gluposti pisem to je suludo.Radim filozofske doktorate o problemu koji ne postoji jer i dan danas nakon sto sam proveo vise vremena na snijegu nego na moru radujem se svakoj pahuljici kao malo dijete koje je vidjelo to nesto bijelo samo na tv u rijetkim slucajevima!Ah takav sam!Sta se moze!
Boze sad sam malo pogledao naslov i uopce nisam se prisjetio u prvih 15 sek zasto taj naslov.To je jako dobar zank koji mi govori da sam previse zalutao u mojim pricama te da sam vas previse izmucio za sada!Zato cu vam novi post napisat tek sutra!
Do mucenja! Lord Spirit

- 18:06 - Ne seri nego reci (4) - a ako ti se bas sere isprintaj na wc papir - #