MALO O MENI! - mars2009 - Blog.hr
BOK!!!







Osnovne karakteristike


VISINA: 177

TEZINA : 68

GRADA : SPORTSKA

OCI : SMEDE

KOSA : SMEDA - KRATKA

VOLIM : KRSIT PRAVILA, SVE STO JE EKSTREMNO, TEHNOLOGIJU
PSIHOLOGIJU, AVIONE I SVE U VEZI SVEMIROM

NE VOLIM : PRAVILA, GLUPE LJUDE, IZVANZEMALJCE, PREDRASUDE

FILMOVI : STAR WARS, LORD OF THE RINGS
KUM, RAIN MAN, TOP GUN & ARMAGEDON

POHADAM : 2.B GEK - OPATIJA

CILJ : UMRIJETI SRETAN POKUSAVSI ILI POSTIGAVSI NESTO

mars2009

četvrtak, 24.02.2005.

MALO O MENI!

Pa dobio sam savjet od frenda da malo pisem o sebi pa cu ga poslusat.Imam 16 god. idem u Opatijsku gimnaziju , trenirao sam skijanje ( 8 godina ) , taekwondo , jedrenje , plivanje i tenis.Volim se bavit sportom te sad nakon prestanka skijanja mislim ici na tecajeve padobranstvo pa onda trenirat free climbing.To bi trebalo biti to ha?.Iskreno neznam od kud da pocnem jer inace sam ovako malo sutljiv i necu se nekome ici nametati temama a kamoli mojom biografijom.Znam dosta puta vidim po licima ljudi misle da sam umisljen ili uobrazen te neko podignutog nosa jer ja jednostavno nemogu doc nekome i rec "Bok!Kako si?" te pocet pricat sa nekim ala GOSPIC ( frend iz razreda ).Tip je ful ok i dobar frend ali jednostavno ja mislim da cu nekog smetat , dosadivat mojim temama ili komentarima i mislim da bi mogao ispast glup ako sad netko krene pricat nesto o cemu ja nemam pojma.Ha,ha pa to je mozda i fobija od drugih osoba.Sad kad ste shvatili da sam po tom pitanju psihijatrijski slucaj idemo na neke druge osobine.Zanimanja su mi relativno siroka ( mozda bi mogla biti sira ) kao npr. magija , spijunaza , komp , mitska bica , ratni avioni , svemirska prostranstva , D&D ( jedna igra ) itd.Eto to su neke od tema koje me zanimaju malo vise ali svejedno smatram da sam dobro potkovan i u ostalim podrucjima.Znam po ovome smatrate da sam freak ali da me vidite na cesti mislili bi ste da sam normalan decko < naravno , uobrazen : ) >.Kad idem van a to je svake subote volim igrat biljar , popit nesto i druzit se sa frendovima.Volim sa ekipom otic na skijanje!To mi fali od kad sam prestao trenirat skijanje.Ove godine sam bio sa Mohorovicicevom gimnazijom u Opatiji ali sljedeca godine Opatijska i Mohoroviciceva idu u Val Thorans.Bit ce legendarno!Za fizicki opis mislim da nije bitan jer ionako nisam nesto posebno.Joj nisam naviknut na ovakvo opisivanje sebe pa me ovik 300-tinjak rijeci iscrpilo.Kako god mislim da cu ovdje stat i prestat se opisivat jer sam potrosio pola sata a nisam nista pametno rekao!Ako nesto nekog zanima nek postavi pitanje pa cu mozda ako bude kriticna masa pitanja i odgovorit1!