subota, 06.12.2008.

ovisno

reći ću bezveze, ali iskreno.
reći ću bezveze, ali primarno.
reći ću bezveze, ali ovisno.
nema tog osjećaja praznine kojeg volim.nema dunja.nema sjetnog.nema clichea.nema tuge.nema mene.
ima tog nekog ispunjenja.i smijeha.i pjesme.i ovisnosti.ima nečeg novog.ničeg starog.ima tebe.
ma, reći ću bezveze.ali to mislim.
reći ću iz navike.a i iz dosade.
te dunje.te uskiseljene primjedbe.te nekisele situacije.taj gorak osmijeh.to slatko.ti.
a baš je fora.nema mi smisla ali je fora.wow, kako je fora.
ja dunje ni ne jedem.ja dunje ni ne želim.slatke jesu.
moja meksička hrana.to papreno.ljuto.jako.i vatreno.
papreno ispunjenje.dah zime omotan u papir tog slatkog.dunje.
ma, bezveze.
reći ću to iskreno.i primarno.ovisno.
ovisna....ajme što serem...........s dužnjim poštovanjem.....sve neke riječi, glupi opisi, još gluplja ja.da, bezveze je.
opisivati stanje gluposti.stanje lijepo i ružno odjednom.stanje zime.ljeta.nečeg bezveze slatkog.volim slano.jedem šećer.moji zubi.......još samo malo.pasta.ne-ne.žvakaće gumeeeee.jest glupačo.uf.eto ispušni ventil.dobro je.
sad se smijati mogu.
sve što ubiti želim reći jest.jest.
da nije.
upravo nije.
normalan.ovaj osjećaj.čini me boljom.ispunja.volim.ne volim.ne mrzim.jedem šećer.slani šećer.dugo i lijepo.
ovisno.
ja ovisna.o staklu.


19:45 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.