utorak, 14.03.2006.

opet škola...

možda ste se ponadali da više neću pisat o školi!!!i ja sam...ali eto mogu vam reći samo school is back!!!moja draga mamica sutra ide na informacije što znači da mi je ovo zadnje veče među živima!!!!neznam, kome je gore meni ili njoj!!!!da jadna žena zna što je čeka nebi se usudila poć ...ma neka joj!!!!kad me ne sluša!!!!ljepo sam joj reko da nemam jedinica(osim 4 iz lat,mat,eng,njemački,bio,pov, i tako)neš´ti samo 10!!!ništa neobično!!!...barem za mene!!!kako ste primjetili da skoro svaki dan pišem postove to će se od sutra promjenit!!!!ako uopće više budem imo komp(u prošlom polugodištu je bila tako popizdila da mi je slomila mobitel-jadan ja)hehe!!!a ako ga budem imo ruke će mi bit slomljene!!!!ma zajebavam se!!!!ali kazna mi ne gine!!!!znači subota otpada!!!!osim ako mi ne nabavite neki dobar izgovor zašto i sutra nema informacija!!!!ali neki malo orginalniji jer sam sva natjecanja ,sjednice i bolesti ispuco!!!!pa...HELP!!!!....možda bi joj mogao probit gumu na autu?...ma ogorčen sam stoga...



st patrick's day 2006

st patrick's day 2006

| 22:16 | Komentiraj (12) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © HERE I AM... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Free Web Counter

hit Counter
blog layouts

blog layouts




bijedeni život propalog gimnazijalca i neke zajebancije... bla,bla,bla


st patrick's day 2006

st patrick's day 2006




volim jako:
Evu, Mirju i Reu,
cigare(bijeli marlboro posebno)
štok colu
kruškovac jabuku
fast food mrvicu
pancerote
pizzu
slatkiše
čokoladu,čokoladu i čokoladu
čips
....općenito glupavu hranu!
društvene ljude
neke profesore-puticu i prusinu
strane jezike(osim njemačkog)
muziku(svakakvu)
zabavu
kave u talira
obružavanje
glumu
dramsku sekciju "ditiramb" hihi
svoju stravičnu obitelj(ipak su moji)
GIMNAZIJU DBK
dubrovnik
zadar
makarsku....
2. b gimnazije dbk(moj razred)
2.e gimnazije dbk(moje jezičarke)
...
saint patrick's day

saint patrick's day




mrzim:
matematiku,fiziku,kemiju,biologiju,i latinski naravno...
školu(nekad)
njemački,njemačku i sve njemačko,(učim ga 8 god pa mi se sve cijeli zgadio)
votku
povrće
monotoniju
ljubomoru
nesposobnost
"savršene" ljude
berdu
emisiju mjenjam ženu...
zatucanost
pisat poruke(zovi samo zovi...)
one koji seru gluposti(ja trenutno)
pospanost
snjeg
...

obožavam:
ennnniiiiiii -sluzanu
kickellu
wendy
lennu
mayu župan
gogu
esmradu
godzilu
i sve ljude koji vole mene....jel ih ima?


saint st patrick's day 2006

saint st patrick's day 2006





sua vitia fateri honestum est.
...sic itur ad astra.
de gustibus not est disputandum
errando discimus
nescit vox missa reverti
saepe fit ut aliorum vitia facilius videamus quam propria
........................................
OVO SU NEKE LATINSKE POSLOVICE KOJE BI ME TREBALE PODSJEĆAT DA SVAKI DAN UMJESTO DA PRČKAM PO INTERNETU I BLOGU UČIM LATINSKI...HEHE moš mislit?(inače na polugodištu sam ga pao)


EVERY YOU,EVERY ME...

sucker love is heaven sent
you pucker up,our passion´s spent
my heart´s a tart,your body´s rent
my body´s broken,yours is spent

carve your name into my arm
instead of sterssed, i lie here charmed
cause there´s nothing else to do
every me and every you

sucker love,a box i choose
no other box i choose to use
another love i would abuse
no circumstances could excuse

in the shape of things to come
too much poison come undone
cause ther´s nothing else to do
every me and every you
every me and every you
every me,me!!!

sucker love is known to swing
prone to cling and waste these things
pucker up for heaven sake
there´s never been so much at stake

i serve my head up on a plate
it´s only comfort,calling late
cause there´s nothing else to do
every me and every you
every me and every you
every me,me

every me and every you
every me,you...

like the naked leads the blind
i know i´m selfish, i´m unkind
sucker love i always find
someone to bruise and leave behind
all alone in space and time
there is nothing here but what here´s mine
something borrowed,something blue
every me and every you...