Družba Abraham kvržice - VI. dio

pisano 09.05.2007. dana Gospodnjeg srijeda

Mrvicu zapadnije...

- no pogledajmo što smo sve uspjeli uzeti Abrahame...

Bilo je vruče vrijeme i nikome se nije dalo testirati proizvode kao
što je dezodorans..ptice su se melankolično topile pod suncem kao
sladoled ispuštajući zadnji krik pred pad..od vručine su čak i
dionice padale

- zar smo morali sve uzeti sa sobom?

- neka neka..mi smo kao onaj Robin Hood,uzimamo od siromašnih i
dajemo bogatima

- zar nije obrnuto?

- no dobro Abrahame,kao da si upio svu mudrost svijeta

- samo kažem..

- pa,talk to the hand,čeka nas posao,otvorijmo ove kuverte..
gdje je Vito dovraga?

- eno ga,ljenčina,moli se!

- Vito crni neradnički vraže..ccc...daboga da ti djeca bila
nevjernici..što imamo u prvoj kuverti Abrahame?

- da vidimo..neki crtež,piše nešto oružje za masovno uništenje
i dolje neki smajli

- ništa važno,bacaj,dalje

- neki računi za plin i struju

- odkud to tu?

- neznam,evo i razglednice,simpatično,
"Ukidamo vam struju zbog neplaćanja režija.
S ljubavlju: Elektrana "

- požuri Abrahame,nemamo vremena cjeli sat

- no dobro,što li je ovo..piše tu neki upozor od napada na neki
WTC..

- vjerojatno neka turistička atrakcija,znaš te zapadne zemlja,ništa važno,bacaj,dalje

- nekakve črčkarije,"Nepobitni dokaz o egzistenciji Boga , by Papa"

- to ćemo kasnije provjeriti ako bude vremena,za sada smo prisegnuti na slijepo vjerovanje

- ali mogli bismo se duhovno uzdignuti iznad drugih! Vidjeti zviježde galaksija,novu razina svijesti,spoznati smisao života

- nemamo vremena za drugu razinu svijesti,dalje,ovo je zadnja vjerujem kuverta

- dajem 100 palminih listova u to da je kriptografksi zamršena,ovo
će nam možda biti najteži trenutak u životu,anagrami su uvijek bili
zagonetka u zagonetci,nikad ne piše doslovno gdje se šta
nalazi,život je puzla,zagonetka,prostorija s više izlaza,a um
svijetlo koje se nikad ne gasi u toj tmini

- dok si se ti udubio već sam otvorio kuvertu

- je li zamršeno?

- mislim da će nam trebati pomoć vodiča..

- ta vodi nas život Stevo

- ne,baš doslovno,trebamo turističkog vodiča i naći ćemo 2.0

- ne razumijem

- pogledaj sam..

Stevo pruži Abrahamu zadnju otvorenu kuvertu i ono što Abraham vidi

promjeni mu zauvijek život

- molim?? i za ovo sam cjelo vrijeme visio u hramu učeći
leksigrafiju s onom štreberima,za ovo sam ja odabran?

Abraham je u ruci držao fotokopiju karte Betlehema i okolice.
Na karti su očito bila zaokružena dva mjesta.
Prvo mjesto je upućivalo na fast-food restoran
(očito onaj tko je to zacrtao je imao koristi od toga jer je masna mrlja na rubovima
papira jasno pokazivala tragove hamburgera s želeom).
No druga točka je bila nešto manje očitija,velika strelica je

pokazivala na malu štalicu i čitko napisana slova ispod,
"Ovdje se nalazi spasitelj"

- jedina zagonetka na ovoj karti je zašto je netko napisao Betlehem

krivo

- pa..tješi li te možda mogučnost anagrama
da je Betlehem krivo napisan na karti?

- ne

- onda dobro,krenimo po tog vodiča konačno,kolko misliš da naplaćuje?

- sigurno ne ko ja moje uzaludno školovanje...

***

Zapadnije od zapada dizao se dim iz nastambe redovnika.

- uspori Lamo!

Dalaj Lama se zagrcne - pardon,znaš kako je kada sam pod stresom

- bez brige,uskoro ćemo uvesti začinjenu indijsku hranu u vatikan,papa neće ni znati što ga je snašlo

- sveta stolica će poprimiti novo značenje, ha-ha-ha

- ne razumijem..

- zaboravi,no uglavnom,kako stojimo sa kuharskim snagama?

- 100 prosvjetljenih kuhara,200 u treningu,1000 specijaliteta i 10000 deserta,samo za vašu duhovnu zloću

- odlično,odlično,kupi još 100 komada kuhača i 300 pregača,oh da,i nabaci još koju bukvu u peć,moji duhovni sinusi mi govoreda će biti hladna zima...

- ljeto je uzvišeni

- onda sam prehlađen...

U pozadini glazba,"Kupite anadol plus c,za vas i vaše sinuse!"
i patetični završni udar bubnja

- no dobro,tko je njih pustio unutra??

- erhm..

- prokleta TV prodaja,podsjeti me da uništim televizor kad preuzmem
Vatikansku kuhinju,van s njima!

- uzvišeni,dobio sam plan

- zbori,ugasit će mi se dim

- čuo sam o rođenju novog poglavara katoličke crkve...kralju svih
židova i spasitelju ljudi od zala...

- molim?? papa ima djecu, a ja ne?? i odkad smo mi monarhija podsjeti me

- pogrešno ste me razumjeli uvišeni,ovo je nematerijalni Bog u
materijalnom tijelu i nema zemlje kojom vlada,već duše koje
spašava,zar nije to i temelj naše vjere?

- čini se da si prespavao neke sate ovdje učeniče,ne budi naivan,tko

još vjeruje u to,no de,reci plan

- mogli bismo ga iskoristiti u naše političke svrhe i uzdrmti temelje krščanstva

- reci mi jel taj spasitelj zna kuhati?

- pa tek je rođen!

- onda nam nije od koristi

- ali uzvišeni,ovo je brži i bolji način

- bez pogovora,krećemo u Betlehem pronaći to dijete

- ali zar sada niste rekli...

- ne,nemoj me pokušat odgovorit od moga plana da iskoristim
spasitelja u naše političke svrhe

- pa već sam to rekao!

- mah..tko tebe razumije,bilo pa prošlo,upoji i pripremi
lamu,putujemo na istok prvom prilikom

***

Josip polako zatvori vrata štale za sobom da ne probudi Mariju.

- gdje si tako dugo?! zašto te nema?! skitnice jedna! dijete već

pita gdje mu je otac

- neka pogleda u nebo tada Marijo,lišen sam toga zadovoljstva i

zasluge da budem otac

- Josipe vruće mi je,si donio sok?

- donio sam sastojke za sok,date od prijatelja Herodota

- povjerio ti je svoje mrkvice?

- bez brige,kao šta rekoh,sigurne su u mom mikseru

- ne dvoumi se Josipe,uradi sok,iako..nije mogao odabrati da priča

sa voćem od jabuke?

- očito ne,Marijo,dijete opet plače,daj mu bibliju,to ga uvijek umiri

- evo ga,sad je kao janje miran,zar nismo sretni što imamo dijete

kao spasitelja čovječanstva?

- istina,nije česta pojava

Sve su se ovce umririle oko maloga 2.0 i jedino se mikser s

mrkvicama oglašavao u gluhoj noći...

nastavlja se...

<< Arhiva >>