A SA MALO O MATEI

ime:Matea
razred:8.a
škola:Benje
datum rođenja:22.09.1993
msn:matea_l@hotmail.com

Volim:prijatelje
ples,pjevanje
biti okružena dobrim ljudima
visiti na msn-u,gledati tv
izležavati se
Nevolim:bahatost,
kad je neko u centru pažnje
kad se neko preserava
dvoličnost...

Najprijatelji, prijeteljice:IVA,Danijela,Andrrrea,Dajana,
Lucy,Karla,Karlica,Ana,Žana
Eny i većinom sve curke iz mog razreda
Luigi,Tome,Anić,Piki,Marko,Cigi,Mujić,Pino,Zvone,Joja
Toni,Bruno, Pifat...

i to je matea:
Image and video hosting by TinyPic


EVO JEDNA PJESMA KOJA MI JE JAKO DRAGA:

JA SAM TA KOJU TRAŽIŠ
Ti što hodaš uz moju rijeku
na prstima odveć iskrivljeno
korakom lakim i s tišinom
katakd nevidljivo i usamljeno

Dok u nekim drugim sjenama
na postoji odraz tvoje slobode
dok te gledam i odgađam
da zasladiš moje vode

Još uvijek me nemaš u blizini
još uvijek sve izgleda predaleko
al' ja te slušam i osjećam
sa licem uz tvoje tako meko

Hodaj,približi tijelo tihoj mašti
dotakni vjetar,zamisli me
ja te dišem,ja te pratim
držim za ruke upalšene

Ne daj da druge ne vole tvoj nemir
pokušaj znati koga maziš
još malo čekaj i js ću ti reći
ja san ta koju tražiš


danny, monika i jojo
Image and video hosting by TinyPic

yvonna i danny
Image and video hosting by TinyPic

dino i mateich
Image and video hosting by TinyPic

tea i matea
Image and video hosting by TinyPic

ovo je...
Image and video hosting by TinyPic

monika i danny
Image and video hosting by TinyPic

mario i yvonna
Image and video hosting by TinyPic

izgoretine...heh
Image and video hosting by TinyPic

danny i luče
Image and video hosting by TinyPic

iva, đino, glavić i matea
Image and video hosting by TinyPic

a evo opet nas dvi...
Image and video hosting by TinyPic

matea i budija
Image and video hosting by TinyPic

tri prijatelja...
Image and video hosting by TinyPic

danny i marko
Image and video hosting by TinyPic

glavić
Image and video hosting by TinyPic

bruno i karlica
Image and video hosting by TinyPic

kate i matea
Image and video hosting by TinyPic

pino i tome
Image and video hosting by TinyPic

zrinko i hm...
Image and video hosting by TinyPic

ekipica
Image and video hosting by TinyPic

mateich i karlchi
Image and video hosting by TinyPic

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

ode cemo pisati sve so nas pukne....jee

o nama

MALO O DANNY

ime:Danijela
razred:8.a
škola:Benje
datum rođenja:13.10.1993
msn :d.a.njela@hotmail.com

Volim:papati fornete
palačinke s nutelom
kolače, čokoladu, mmm
visiti na msn-u
gledati tv, sprdanciju, smijati se
prijatelje, glupiranje
izležavati se,masiranje,
češkanje,pavati
mog prijatelja Marka
i naravno sebe
Nevolim:umišljenost
bahatost,ogovaranje
dvoličnost, svađanje, pse, neke bube, iju...
ka neko oće da se oko njega vrti svit...

Naj prijatelji, prijateljice:
Marko,LuigiTome,Budija,
Anić,Dino,Joja,Zvone
Monika,Yvonna,Ivana,
Božica,Iva i naravno Matea

a to je danny:
Image and video hosting by TinyPic

a ovo smo nas dvi:
Image and video hosting by TinyPic



EVO MALO SLIKA OD EKIPE:

iva i danny
Image and video hosting by TinyPic

lucy i piki
Image and video hosting by TinyPic

danny i mony
Image and video hosting by TinyPic

matea i alexa
Image and video hosting by TinyPic

matea i andrea
Image and video hosting by TinyPic

zvone i anić
Image and video hosting by TinyPic

ana,karla i lucy
Image and video hosting by TinyPic

yvonna,danny,monika i ja
Image and video hosting by TinyPic

luigi
Image and video hosting by TinyPic

škola
Image and video hosting by TinyPic

bruno i matea
Image and video hosting by TinyPic

svi na jednog
Image and video hosting by TinyPic

ludi glavić
Image and video hosting by TinyPic

malo nas je al nas ima
Image and video hosting by TinyPic

mateich i tome
Image and video hosting by TinyPic

yoyo
Image and video hosting by TinyPic

danny i mona
Image and video hosting by TinyPic

pa...danijelain rođak i šuker
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 27.04.2008.

...sedam suza isplakat ću noćas, sedam suza past će na moj dlan, one dođu kada nikog nema, one dođu kad je čovjek sam...

eeeeeeej...a evo i ja se sitila napisat post...dada...a sasto nan niko ne komentiracry...ddddddd...i tako...a ovaj post pien tako bezveze, nean neke inspiracije baš al nea veze...a nije mi se ni ništa posebno događalo ove zadnje dana...a je al nije zanimljivo...e da bila san u dubrovniku i bilo mi je prešou, belj..lipo smo se po cile dane kupale i đirale okolo...dadawinka mi s eprijavile za karaoke pa na krjau nismo pivale...a nama onaj lik proda priču da nismo jer nan je pisma već bila...a to on ka je nas sluša kako urlamo odma prekrižia ma sram ga bilononoa bilo nan je odlično...a ja i nataly ka neke retarde u 4 ure ujutro vanka trčimo i čokoladu idemo...a malo nan je dosadno bilo pa smo zvale okolo ljude a ono svi spavaju u 4 ure...bas su ono...a mi smo baš tile da nan neko piva...a da javia se budija al je jadan osta bez mobitela...al bar je priča a anić umra dok je 4 riči rekarofl..a neznan više šo da pišen... ovih zadnjih dana i nije mi baš nešo u školi al nea veze...a kako smo se jučer glupirAle ja iva i boška s lizama...cilo vrime zviždale ka neka dica, a ljudi nas blido gleaju...ma nema veze ipak je ovo smiljevac...i onda se još malo sramotile okolo s onin kruhom...i matea je tribala spavat ko mene pa na kraju nije mogla...crya zato će neki drugi put...ma već san aj i previše napisala tako da...sa ću još samo malo pozdrava i to je puno od mene...
pozz:
mojoj mateici koju ja puuuno volin
luigiju koji je u kurcu a ne smi bit...
ivi-s kojon ću ić u gardeland
božici-koja stalno nešo komentira
marku-koji je kupia motor
moniki-koja nan je puuno komentirala
andrrei-mojoj munjeli
aniću-kojem su hormoni podivljali
joji-koji je uživljen u poker
kozini-koji je opet kupia šminkerske šuze
natali-koja je super ženska
marti-koja je ostala bez moba
lampi
yvonni-koja sa neće više dolazit ko menecry
budiji-mojoj retardi s kojin se još nisan posvađala
nakićki-koja je glavna na sjednicama
tomi-kojeg nisan duuugo vidila
ivani-mojoj ljubavi
karlici mojoj blesavoj
karli p-koja je nešo ljuta na mene
meliti i mery...
mujiću i marčinkoviću...

a valjda nisan puno ljudi zaboravila...a ne nisan...deada to je to od mene za ovaj put...vojin vas sve puuuuuuuuuuuno...wave

DaNNykiss



Image and video hosting by TinyPic



| Just Say SomeThiNg (99) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 15.04.2008.

KAD BI BILA JA TVOJA VOLJENA,NIKADA TE NEBI PUSTILA,A TI NE GLEDAŠ I NE OSJEĆAŠ DA SAN JA ZA TEBE STVORENA

hej ljudi....evo napokon novi post....belj
puno fala na komentarima..........................
pa ovih se dana nije ništa posebno događalo,ali nema veze....
ajme koji je danas bija show u školiheadbang...ja sa zamalo dobila 2 neopravdana...onaj fonzi je debilčina..ja mu kažen da me boli a on meni da neopravdani..ma puca mi kurac za njega...i ka šećer na kraju brki me izbaci iz razreda...ajme showa.....zubo
mora da mi je andreici sad predobro u novigradu..one nisu tjedan dana u školi..blago im se.....još tamo i uživaju......
a jadna moja mala mery..operirala je slipo crivo i na kraju dobila upalu plućabang.....jučer sam je posjetila....jadna se gušila od smijanja sa mnom.....a škola je dnny cilo vrime pljuca...sretan...đina su prozvali isusom..on ce ici u stolara i imaju istu zurku,hehehehehe.....najžešće mi je kad đino pokaže koju je ocjenu dobija thumbup(uvik vako pokaže,ma reta teža,heh)
kako mi je bilo dobro sa karlom i lampon neki dan... bili smo ko škole,iza učinici iz glazbenog i potpisivali se na zid i lampa je iša napisati bravarica karla,ali je ispalo bravarica lampanaughty,loooool........premocno na je bilo....a kako s tek stuka s bicikle kad san mu rekla da je karla zauzeta,to ste tribali viti..premočan je...jedva cekan kad cu ici ko njega pa cu mu napisati post...rofl
ja san u zadnje vrime skroz izgorila....bože moj......non stop se smijen i sve mi je smišno,makar ponekad i nije..zujo
ajme kako sam se lipo ošišala,tj samo san šiške napravila...ma premoćno je...sad san gledala slike kad smo bili u 5. razredu..koji smo balavci bili...banghehehe
ajme ljudi sorry ali ova post tako bezveze pišen samo da ga napišen pa se ispričavam ako je loš....

i za kraj pozdrav:
ANDREI-koju jedva čekan viti i koja mi nedostaje =(
LUIGIJU-kojeg san potpuno zaboravila,sorry ljube
ANIĆU-koji je dao 3 gola,o yeah
BUDIJI-koji ne more držati jezik za zubima
TOMI-koji je dobar.....hm.....u jedenju keksa,lol
IVANI-tominoj curi koja je simpa
DANNY-koja je slikala mene i mery
LUCY-koja je moja seka,hehe
KARLČI-koja mi je puno pomogla u zadnje vrime
TEJČI-koja je tužna zbog dečka
TEICH-koja pokušnsto izvesti s -----------
KARLI-s kojom san se udaljila
KATI-koja je happy u zadnje vrime
MONY-koja mi je nesto lijepo nacrtala
ŠKOLI-koji je ispljuca jadnu danny
PIKIJU-kojeg nisam duuuuuuuggggooooooo vidila
PINU-tj dinu,heh
CIGIJU-koji je farba ćuzu
YOYI-koji je legenda
ZVONI-koji nije igra nogomet u splitu =(
MATI-mojoj ljubavi
JOSI-koji je napokon dobija step up 2
MARTI-s kojom se nisam dugo čula
IVI BASIOL-koja je osvojila 2. misto i koja mi je puno pomogla...fala
YVONNI-mojoj slatkici
RENATI-mojoj rodici
ŽANI-židovki
PETRI-koja sad uživa u novigradu
MERY-koja je danas došla napokon doma
MELITI-koja je ozdravila nakon tjedan ipo dana
STEFFANY-mojoj ljubi koja ima lipu sliku.....
BOŠKI-koja me tješila danas
IVI-koja me odjebava,lol
LAMPI-koji je super bravarica i vozač bicikle
TETKICI MIRI-koja se naljutila na mene jer san izbrisla njen broj moba,sorry MIRA
ljudi sorry ako san nekog zaboravila,a jesam.....
papa,pozzzzzzzzzzzzzzzzzz
MaTeIcA kiss



| Just Say SomeThiNg (111) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 05.04.2008.

...OVO MI JE ŠKOLA I DRUGI PUTA ĆU PAMETNIJE JER FALIŠ MI DO BOLA I ZNAM DA BIT ĆE JOŠ I BOLNIJE JER SVAKA LJUBAV NOVA RUŠI VJERU U TEBE OVO MI JE ŠKOLA I DRUGI PUTA ĆU PAMETNIJE...

Eeeeeej evo i mene napokon...nean baš inspiracije i malo san u kurcu pa neću sigurno niša pametno napisat...belja meni van je ovaj cili tjedan sjeban...3 dana bez mobitela, al to je nista za ovo drugo i tako...mateica nan je ovih dana posebno sritna a ja još sritnija zbog nje...kako ona kaže napokon je srića pokucala i na moja vrata....sretanajme koje je to munjelo kako me jučer škakljala...grlo me boli od vrištanja...deada i ova šugava škola počela a anić mi bolestancrybaš mi fali nean se s kin sprdat...a ja skoro zaboravila pa bili smo mi i na thompsonu i bilo je nan je predobrowinkispivali se i isplesali...i onda ujutro u školi...ajme jedva san čekala doma doć i lećsmijehajme u zadnje vrime me pucaju neki filmovi ma otišla san skroz...baš san sama sebi čudna...e da ža mi je ljudi so san vas začudila a neke i razočarala...ja više ni sama sebe ne pripoznajen stavrno...ma prominit ću se ja i bit opet ona stara...hm...headbangajme ja i yvonna sa ispizdile onog jadnog marija ma nea veze vonka saznat ćemo mi istinu...wavea ka šo san i rekla nean van o čemu pisat...ovaj post van je tek tako doša i možda van proradi mozak pa čak malo i komentirate sa ka smo stavili slide i slikice svi nas odj...pa neću se tako igraticrypa čak san se i potrudila neso napisat...dada....ljudi vojin vas puno evo još malo pozdrava i nemoj te se ljutit ako nekog zaboravin...

e pa ja puuuuuno pozdravljan:
luigija-koji je mi je predobar prijatelj
yvonnu-koja ima mudarofl
mateicu-koja je konacno sritna
ivu-moju ljubav
anića-koji mi baš fali
moniku-koja je cila u svon filmu
božicu-koju je bolila glava...ajoj
kozinu-koji je bacia jadnog peru na pod..hah
joju-s kojin iden doma
lampu-kojeg san zaboravila pozdravit zadnji put..sorry
budiju-moju malu retardu
martu-koja mi je baš dora ženska
tomu-koji ima novu curu...thumbup
karlu p-s kojoj san sa dora
karlu ž-koja mi je jučer pokvarila dan
andreu-moju munjelo
lucu-koju nisan dugo vidila
ivanu i saru-koje puno vojin

ma nemogu više razmišljat...znamo kog nisan pozdravila al nisan namjerno jer neznan šo bi napisala za njega...a to bi van bilo to od mene za ovaj put...i šelin puuuuuno komentara...i sorry ako san nekog zaboravila a jesan sigurno...

cmok...DaNNykiss



| Just Say SomeThiNg (204) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.