A SA MALO O MATEI

ime:Matea
razred:8.a
škola:Benje
datum rođenja:22.09.1993
msn:matea_l@hotmail.com

Volim:prijatelje
ples,pjevanje
biti okružena dobrim ljudima
visiti na msn-u,gledati tv
izležavati se
Nevolim:bahatost,
kad je neko u centru pažnje
kad se neko preserava
dvoličnost...

Najprijatelji, prijeteljice:IVA,Danijela,Andrrrea,Dajana,
Lucy,Karla,Karlica,Ana,Žana
Eny i većinom sve curke iz mog razreda
Luigi,Tome,Anić,Piki,Marko,Cigi,Mujić,Pino,Zvone,Joja
Toni,Bruno, Pifat...

i to je matea:
Image and video hosting by TinyPic


EVO JEDNA PJESMA KOJA MI JE JAKO DRAGA:

JA SAM TA KOJU TRAŽIŠ
Ti što hodaš uz moju rijeku
na prstima odveć iskrivljeno
korakom lakim i s tišinom
katakd nevidljivo i usamljeno

Dok u nekim drugim sjenama
na postoji odraz tvoje slobode
dok te gledam i odgađam
da zasladiš moje vode

Još uvijek me nemaš u blizini
još uvijek sve izgleda predaleko
al' ja te slušam i osjećam
sa licem uz tvoje tako meko

Hodaj,približi tijelo tihoj mašti
dotakni vjetar,zamisli me
ja te dišem,ja te pratim
držim za ruke upalšene

Ne daj da druge ne vole tvoj nemir
pokušaj znati koga maziš
još malo čekaj i js ću ti reći
ja san ta koju tražiš


danny, monika i jojo
Image and video hosting by TinyPic

yvonna i danny
Image and video hosting by TinyPic

dino i mateich
Image and video hosting by TinyPic

tea i matea
Image and video hosting by TinyPic

ovo je...
Image and video hosting by TinyPic

monika i danny
Image and video hosting by TinyPic

mario i yvonna
Image and video hosting by TinyPic

izgoretine...heh
Image and video hosting by TinyPic

danny i luče
Image and video hosting by TinyPic

iva, đino, glavić i matea
Image and video hosting by TinyPic

a evo opet nas dvi...
Image and video hosting by TinyPic

matea i budija
Image and video hosting by TinyPic

tri prijatelja...
Image and video hosting by TinyPic

danny i marko
Image and video hosting by TinyPic

glavić
Image and video hosting by TinyPic

bruno i karlica
Image and video hosting by TinyPic

kate i matea
Image and video hosting by TinyPic

pino i tome
Image and video hosting by TinyPic

zrinko i hm...
Image and video hosting by TinyPic

ekipica
Image and video hosting by TinyPic

mateich i karlchi
Image and video hosting by TinyPic

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

ode cemo pisati sve so nas pukne....jee

o nama

MALO O DANNY

ime:Danijela
razred:8.a
škola:Benje
datum rođenja:13.10.1993
msn :d.a.njela@hotmail.com

Volim:papati fornete
palačinke s nutelom
kolače, čokoladu, mmm
visiti na msn-u
gledati tv, sprdanciju, smijati se
prijatelje, glupiranje
izležavati se,masiranje,
češkanje,pavati
mog prijatelja Marka
i naravno sebe
Nevolim:umišljenost
bahatost,ogovaranje
dvoličnost, svađanje, pse, neke bube, iju...
ka neko oće da se oko njega vrti svit...

Naj prijatelji, prijateljice:
Marko,LuigiTome,Budija,
Anić,Dino,Joja,Zvone
Monika,Yvonna,Ivana,
Božica,Iva i naravno Matea

a to je danny:
Image and video hosting by TinyPic

a ovo smo nas dvi:
Image and video hosting by TinyPic



EVO MALO SLIKA OD EKIPE:

iva i danny
Image and video hosting by TinyPic

lucy i piki
Image and video hosting by TinyPic

danny i mony
Image and video hosting by TinyPic

matea i alexa
Image and video hosting by TinyPic

matea i andrea
Image and video hosting by TinyPic

zvone i anić
Image and video hosting by TinyPic

ana,karla i lucy
Image and video hosting by TinyPic

yvonna,danny,monika i ja
Image and video hosting by TinyPic

luigi
Image and video hosting by TinyPic

škola
Image and video hosting by TinyPic

bruno i matea
Image and video hosting by TinyPic

svi na jednog
Image and video hosting by TinyPic

ludi glavić
Image and video hosting by TinyPic

malo nas je al nas ima
Image and video hosting by TinyPic

mateich i tome
Image and video hosting by TinyPic

yoyo
Image and video hosting by TinyPic

danny i mona
Image and video hosting by TinyPic

pa...danijelain rođak i šuker
Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 27.03.2008.

DA BOG DA STANE CIJELI SVIJET,STANE BAR NA TREN DA SE OPET TEBI VRATIM,LJUBI ME NA BLEF,VJERUJ MI NA RIJEČ,MOJ JE ŽIVOT LAŽNI SJAJ,PREVIŠE ZA KRAJ,A PREMALO ZA OPROŠTAJ

hej ljudi..
evo i mene opet..iman jednu jako radosnu vijest..skinula san protezusmijehznate koji mi je sad cudan osićaj..ka da neman zube,hehe.. ajme koja san ja reta...išla san u zagreb i bila san u avenue mall i nisam ništa kupila...tuzankako mi je sad ža..a mogla san nesto kupiti..bože,bože..
i tako..
u subotu smo bili ko mene..karla(rodica) i ja smo radile kolače...i ni jedan nam nije nstosuper ispa,ali su okheadbangi onda su navecer došli ko mene,mislin na ekipu..ja san im rekla u osam, kad vidiš eno piki i tome došli u sedan uri..banghehe..bili su piki,tome,luigi,škola,luce,karla,andrea i ja..moja anči i karla nisu mogle doći jer su bile zauzete..kako nam je bilo moćno..igrali smo twister...dada...i dobila san tomu..sretan kako san sad happy...pa ja san pobijedila tomu..weee..i tako,se mi sprdali,i igrali suši puši..kako moćno...sad mi je ža so san zborvila zvati budiju....cry

u nedilju san pošla u ćuzu nakon dugog,dugog,dugog vrimena,lol... išl smo karla i ja..a koja je kiša tek bila..oni nam kišobrani nisu ničen služili..skroz smo bile mokre..nohehe..kad smo stigle skinule smo patike..sva voda je izasla ioz njih.koji smih..bangkako je bilo moćno.. dobil smo nove mačke.zovu se piki i tome...zujoajme koje rete..miro je iša pišati a iza njega su bile mačke..roflma sve je to izgoreno..ajme moj maji budija je legenda..
kako me lipo izmasira..hm..nije važno di..lol...pre moćno je bilo...došla nam je i židovka..ma premocno je...a ona danny i njena iva su super..ona maja mi je pivala po putu..''pismom te ljubi miljun..''lol..super mi j tamo bilo..

a ja san biće dosadila pa ću sada napisati pozdrave..
BUDIJI-mojoj najvećoj ljubavi
MARTI-koja je razbila nogu
YVONNI-mojoj najdražoj
BOŽICI-s kojom iden na thompsona
TOMI-koji je izgorija potpuno
LUCI-legendi mojoj
LUIGIJU-koji mi je nešto jako tužan u zadnje vrime
KARLI-koja ima ljubavne ugrize posvuda,lol
ANDREI-koja je tužna
ŠKOLI-koji ide na thompsona
PIKIJU-koji je bija jako umorn u subotu
ANI-koja nije mogla doći ko mene
KARLI Ž-koja je bila u kazni,heh
DANNY-koja jeišla u šetnju sa mnom i mojom mamon
MONIKI-koaj je učila plesati
CIGIJU-kojeg sam dobila u briškuli
IVI-koju nisam dugo vidila
KOZINI-koji je legenda
MIRU-koji je naša mačiće
ANIĆU-koji nabavlja karte okolo
PINA-koji super masira
PAOLU-super legendu
RAKIĆA-koji oponaša ljude super
STEFANI-koja mi ostavlja dosta komentara
JOJU-kojeg nisam dugo vidila
LAMPU-kojem je bija rođendan u nedilju
ajme ne mogu se sititi više nikog,pa....sorry..
KISS MATEICA....kiss

evo jedan slide od subote i nedilje:


Go to ImageShack® to Create your own Slideshow



| Just Say SomeThiNg (121) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.