A SA MALO O MATEI

ime:Matea
razred:8.a
škola:Benje
datum rođenja:22.09.1993
msn:matea_l@hotmail.com

Volim:prijatelje
ples,pjevanje
biti okružena dobrim ljudima
visiti na msn-u,gledati tv
izležavati se
Nevolim:bahatost,
kad je neko u centru pažnje
kad se neko preserava
dvoličnost...

Najprijatelji, prijeteljice:IVA,Danijela,Andrrrea,Dajana,
Lucy,Karla,Karlica,Ana,Žana
Eny i većinom sve curke iz mog razreda
Luigi,Tome,Anić,Piki,Marko,Cigi,Mujić,Pino,Zvone,Joja
Toni,Bruno, Pifat...

i to je matea:
Image and video hosting by TinyPic


EVO JEDNA PJESMA KOJA MI JE JAKO DRAGA:

JA SAM TA KOJU TRAŽIŠ
Ti što hodaš uz moju rijeku
na prstima odveć iskrivljeno
korakom lakim i s tišinom
katakd nevidljivo i usamljeno

Dok u nekim drugim sjenama
na postoji odraz tvoje slobode
dok te gledam i odgađam
da zasladiš moje vode

Još uvijek me nemaš u blizini
još uvijek sve izgleda predaleko
al' ja te slušam i osjećam
sa licem uz tvoje tako meko

Hodaj,približi tijelo tihoj mašti
dotakni vjetar,zamisli me
ja te dišem,ja te pratim
držim za ruke upalšene

Ne daj da druge ne vole tvoj nemir
pokušaj znati koga maziš
još malo čekaj i js ću ti reći
ja san ta koju tražiš


danny, monika i jojo
Image and video hosting by TinyPic

yvonna i danny
Image and video hosting by TinyPic

dino i mateich
Image and video hosting by TinyPic

tea i matea
Image and video hosting by TinyPic

ovo je...
Image and video hosting by TinyPic

monika i danny
Image and video hosting by TinyPic

mario i yvonna
Image and video hosting by TinyPic

izgoretine...heh
Image and video hosting by TinyPic

danny i luče
Image and video hosting by TinyPic

iva, đino, glavić i matea
Image and video hosting by TinyPic

a evo opet nas dvi...
Image and video hosting by TinyPic

matea i budija
Image and video hosting by TinyPic

tri prijatelja...
Image and video hosting by TinyPic

danny i marko
Image and video hosting by TinyPic

glavić
Image and video hosting by TinyPic

bruno i karlica
Image and video hosting by TinyPic

kate i matea
Image and video hosting by TinyPic

pino i tome
Image and video hosting by TinyPic

zrinko i hm...
Image and video hosting by TinyPic

ekipica
Image and video hosting by TinyPic

mateich i karlchi
Image and video hosting by TinyPic

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

ode cemo pisati sve so nas pukne....jee

o nama

MALO O DANNY

ime:Danijela
razred:8.a
škola:Benje
datum rođenja:13.10.1993
msn :d.a.njela@hotmail.com

Volim:papati fornete
palačinke s nutelom
kolače, čokoladu, mmm
visiti na msn-u
gledati tv, sprdanciju, smijati se
prijatelje, glupiranje
izležavati se,masiranje,
češkanje,pavati
mog prijatelja Marka
i naravno sebe
Nevolim:umišljenost
bahatost,ogovaranje
dvoličnost, svađanje, pse, neke bube, iju...
ka neko oće da se oko njega vrti svit...

Naj prijatelji, prijateljice:
Marko,LuigiTome,Budija,
Anić,Dino,Joja,Zvone
Monika,Yvonna,Ivana,
Božica,Iva i naravno Matea

a to je danny:
Image and video hosting by TinyPic

a ovo smo nas dvi:
Image and video hosting by TinyPic



EVO MALO SLIKA OD EKIPE:

iva i danny
Image and video hosting by TinyPic

lucy i piki
Image and video hosting by TinyPic

danny i mony
Image and video hosting by TinyPic

matea i alexa
Image and video hosting by TinyPic

matea i andrea
Image and video hosting by TinyPic

zvone i anić
Image and video hosting by TinyPic

ana,karla i lucy
Image and video hosting by TinyPic

yvonna,danny,monika i ja
Image and video hosting by TinyPic

luigi
Image and video hosting by TinyPic

škola
Image and video hosting by TinyPic

bruno i matea
Image and video hosting by TinyPic

svi na jednog
Image and video hosting by TinyPic

ludi glavić
Image and video hosting by TinyPic

malo nas je al nas ima
Image and video hosting by TinyPic

mateich i tome
Image and video hosting by TinyPic

yoyo
Image and video hosting by TinyPic

danny i mona
Image and video hosting by TinyPic

pa...danijelain rođak i šuker
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 24.02.2008.

...niko nema dva života pa neman ni ja, neću za njom tugovati nije jedina...

eeeeeeeej ljudovi evo nas opet,a i vrime je vec za novi post... a fala van na komentarima,kojih je ovaj put bilo puuuuuuunobelj,i tako...a zadnjih dana i nije mi baš bilo nešo jako zanimljivo, a morala san neso napisat jer je matea rekla da je sa moj red...hm...uživala san u bolničkom apartmanu, hehe...jakoooo....srića bila san sama bez nekih babetina...a i tome operira slipo crivo, i izdajnik bili smo u bolnici skupa samo jedan dan, on otiša ča...blago mu se...jedva čekan da me ovo prođe, uuuuu pa će dobit batina,ispljuca me cilu a i za one keksecrymi se ka neka dica utrkivali ko će prije do njegove sobe, nisan se posli mogla maknit...ah...a fala svima so su bili ko mene iako se svega i svih bas i ne sićan zujo i tako..

ja sa neću u školu 2 tjedna, izgorit ću doma...a matea mi je kupila pčelicu i baš mi je lipasretan, iva nekog medu koji je teži lažov, reka je da...doro aj nećemo sa o tome, hm...iva???i anić mi je kupia lipog anđelčića, a mene oni doktori gledaju ka neko dite oko mene puste igračkerofli tako....a sa da ne bi opet bilo da mi je prekratak post ja ću malo pozdravljat,i pola njih zaboravit pa da van odma kažen da vas svih vojin puuno...





pozdravljam:
MARKA-koji se brinija za mene
MONIKU-koja je misla da ću umritbang
MATEU-koja me zasmijavala i koja mi je kupila lipi poklon
IVU-koja je rekla da ona igračka laže...yes
TOMU-koji će dobit batina
BUDIJU-koji me četkon zdimia u ranulud
BOŽICU-koja me ipak volibelj
ANIĆA-koji mi je kupia anđelčića
KOZINU I JOJU-koji su deformirali krevete
KARLU-koja je sve poilafino
TEU-koje se baš i ne sićan...narkoza..
JOSIPU I ANĐELU-koje su me isto positile
YVONNU-koja želi isto operirat slipo crivo jer joj je to šou...
ZVONU-koji je isto doša do mene
NAKIĆKU I MATEU-sretan
LUCU-"nisan ja glupa ne piše meni pizda na čelu"
ANDRREU-s kojon san pišala od smiha
ŽANU-koja se zaljubila
LAMPU I ANA MARIu-koji nan komentiraju
IVANU & SARU
MALTARA-koji je fasciniran kušinima
MUJIĆA-kojem je kapa još uvik ko mene, a to ću ja njemu vratit ka za barcu bude igra, hihi
i...to bi bilo to, hm...mogla bi ja još pisat, al stvarno se ne mogu više nikog sitit...sorry, vojin vas puuuunocerekpusa

DaNNy



| Just Say SomeThiNg (406) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.