srijeda, 15.04.2009.

Bang your head against the stage!!!

Ti mi curo svakim danom sve više ideš na živce.
Ti bi malo živjela. Ti bi malo uživala, a? E ne budeš.
Uvijek ću biti tu uz tebe da te spustim na zemlju, da te iznova podsjećam koliko si jadna da ne zaboraviš.

Daj si nađi svoj život, a ne što stalno uzimaš djeliće mog i tuđih života i pokušavaš te krhotine spojiti u jednu cjelinu da bi dobila najbolji. Na kraju se pretvoriš u zakrpu, ljušturu bez ičega unutra. U kučku.
Misliš kako si svim tim dečkima zanimljiva, kako obožavaju tvoje slinjenje i cmakanje tim masnim hrapavim usnama. Misliš kao bi sve dali da ti pomiluju to lice prekriveno masnim puderom pretamne nijanse s još tonom bliještećeg rumenila. Odvratno. I njima je i meni.
Slijepa si jer si puna sebe. Tu su uz tebe jer moraju biti. Znaš i oni znaju glumiti kako i ti. Mi smo kao si svi dobro i nitko nikome nejde na živce i nitko nema protiv nikoga ništa protiv. Moš si mislit. Ja sam prva grješnica u tom nizu.

I ljubomorna si na moje naušnice, na moju odjeću koju nećeš imati i koja ti neće stajati tako. Mrziš svoje cipele jer znaš da si ja takve nikada ne bi kupila, a kamoli pogledala.
I smiješ mi se uvijek dok su dečki oko mene, jer ''kako to može biti moguće?gle kraj koga su?nisu kraj mene!ma pijani su''.
Sorry, nisi dio nas. I budi ljubomorna na nas.

I svaki put dok sam s nekim i ti moraš biti s njim. Kao što si morala biti i s onim mojim jednim jedinim. Ali ja sam prokleto i jebeno predobra osoba. Samo sam šutjela i prešla preko svega. Pa si govorila okolo svima kako si bila s njim jer su kao samo najbolje bile s njim. E, ja sam iznad svih vas. I tebe i ostalih kučki.
I sad kad ponovno volim sigurna sam da ćeš se i za njega krenuti zanimati. Već si sigurno krenula u akciju. GADIŠ MI SE!

I mrzim te jer me živciraš, jer non-stop vidim da guraš svoj šmrkaljvi nos u moja posla. I u moj mobitel, i guraš te šmrklje da vidiš što pišem na mobu i kome, i na moj iPod koji ti nikad ne dam, i u moju pernicu, torbicu, džepove i sve. Jer fotkaš nebo i cvijeće i šumu i sunce jer to ja radim.

I mrzim te jer već dugo vrijeme nisam napisala ništa lijepo.
Jer stalno krivim sve ostale za što mi se događa.

Ti možda imaš dobre sise i dupe. Ali ti si…prazna…sama…uvijek pijana i zabljuvana, koja ne mari za ništa, pa čak niti za vlastitu majku koja se doma brine za tebe.
Jako privlačno ti je to, da znaš.

I'm acting like a maniac because I listen real music. Not you.
Slušaj si te balade! Glupačo!
In your face, bitch!!


19:46 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.