četvrtak, 05.03.2009.

Bust out the shackles, I'm your prisoner now

Pojačaj glazbu do kraja, sada službeno si nepunoljetni punoljetnik.
NE MARI! NIJE TE BRIGA!
SEEK AND DESTROY!
Alright. Sve je u najboljem redu! We are all dying! Don't cry. Nije važno!

I sviđa mi se način na koji letiš iznad mene.
I tvoje seksi usne i čudni zubi.
Yea, I can't take it any more.
Rasturat ću te…idemo se kladit…jednog dana…nećeš znati što se to događa…i baš mi se sviđaš. I koga briga? Znaš I can go on, and on when the lights go down.
Traži moje ime po klupama i vidjet ćeš ime moje.

Ich: S tobom ću gledati u kinu New Moon ili Eclipse ili Breaking Dawn. Naravno moje kumče ide sa mnom. Ako i ti imaš kumče nek ide s tobom.
Du: oujea bejbe.
Ich: Sviđa ti se ta ideja? I meni isto!

THERE IS NO ESCAPE!
Exit: light
Enter: night
Take my hand
We're off to never never land


14:43 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.