*Sexy boys

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

uu,ovo je meelem za oči!...hehehe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


slikicee...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CmOx

Image and video hosting by TinyPic

Opis my bloga...=)

ej.ovo je moj 2 blog na istoj adresi...
onaj mi se zdrma!...lol
tu ima svačega...slikica,postova,textića...i tako...
komajte...
uživaj...puss...RESPECT

Tko je Iva?!
*ja sam Iva(ifaa)
*imam prezme al nije za javnost...
*ja sam...
°pametna...hh
°frćkava....
°brineta
°shoppinholićarka...

Šta Iva voli?!
°mjuzu...
°hip-hop,rap,r'n'b...
°sunce...
°ljeto...
°plesat...
°moje prijatelje i prijateljicee...
°shoppingirat...
°my mobile phone,NOKIA 7373
°bojee...
°a posebno ljubičasto(trenutno)
°my msn...˛koji NIJE za ljude koje ne pozz!
°my blog...
°kad mi VI KOMATE!!
°lizalice...
°eat pizzu,Mc donalc food...
°drunk coca-colu...
°smijat se...
°bit u dobrom društvu...
°gađat se kokicama...
°glasnu mjuzu...
°hajduk...i dinamo,al više HAJDUK!!

Šta Iva ne voli?!

°ůmišljene...
°bahate...
°razmažene...
°ůčit...
°dosađivat se...
°jest ono šta ne volim...
°cajke...
*to je mjuza koja mi ne ide u uši
°kad mi nešto NIJE smješno...
*a moram se smijat...
°dvolične ljude...

Šta Iva sluša?!
°mjuzu!!hh
°hip-hop...
°rap
°r'n'b

Koji su Ivini naj pjevaći?!

°Beyonce
°Justin...(justin timberlake)
°50cent...
°Eminem...
to su bili naj a sad koje još slušam...

*Akon
*2pac....
*Fergie
*C. Aguliera
*Sean paul
*itd,itd...

To je bilo nešto o ivi!!
PuuUuNo kOmAJTE IVi!!


Punoo pussa!!

Svakakve slikica... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


zujoNasstavak slikicaa...zubo

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

subota, 16.08.2008.

Svee i svaštaa,dragi moji...=)

ej,ej eeeeeeej...jel ja to pišem post??ujeea...
dugo vam nisam pisala post...jer nisam imala komp...
a kad bi bila na kompu to bi bilo kratko...lol
lito je,neću sad vidit cilo vrime na kompu...smijeh
ja sam vam bila svagdi...al ovaj post neće bit baš nešto detaljan...
detaljan post o litu će bit na kraju lita,sad za par dana...valjdarolleyeswink!!
bila sam na Viru,kod Dore...2 tjedna!bilo mi je super...
uživale smo...našle društvo...al sami muški,lool...
išli bi skupa vanka,na kupanje...i tako...ti dečkići se zovu,i mali opis...zubo
Tome-metalac,ima veliku frćkavu kosu...
čudan,al fora tip...ko ga zaželi vidit ima ga na fejsu...rofl Iz Zadra!
Matej-metalac...isti andro(bekać)...isti,isti!!ima frćkavu smeđu kosu...Iz Osjeka
tamonoput...skrooz lud,caar!inaće ne govorim za ljude da su carovi...al ovaj stv je,hh!
Antonio/Tony-repeer!!...visok,tamnoput...cool lik...
ima neke svoje zezancije,hh...a ono,ne mogu bit logičnije i tupastijerofl...iz Zg-a...
Mario-metalac,plavkast...užaasno sramežljiv...fora lik!
malo čudan! sviđa mu se...hh iz Zg-a...
Nic-metalac,plavkast...on i Mario su blizanci...
lulav je...fora..perverzaaneek...al ok...iz zg-a...

to je naša ekipa sa Vira...bili smo na koncertima...
kad je bio brod ljepote,luka nižetić,tamo neki ćovik...i tako..
ugl bilo nam je stv super...izvodili smo gluposti...
Mi vanka,i ok...i kaže Nic u 22:10 ću skoćit sa mola...
a mi ono da,da...i on stalno ispituje kolko je sati...
kaže 22:10 i on skoči!!u robi...tenisicama,svemu!!nije normalan...lud
hh,i taaako...zadnju veće je bilo posebno fora,zato šta je kiša padala i grmilo je!
bilo je prezakon...i mi išli van...i krenuli mi prema luniću...
ono svee mrak,jezivo...i ok,mi krenuli...odjedanput na cesti do lunića nestane struje!
aaaaa,ja sam se stresssla...a za one koji me znaju...
pogodite koja je moj reakcija bila...???vrištanje,ofc!...nut
onda je neka žena došla van,a mi otišli...lol


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sad sam se sitila!!...to je bio drugi dan...ugl bilo je nešto užasno...
al neću vam prićat jer bi to neki mogli krivo protumaćit...da sam umišljena i to...
i tako,bilo je još svaćega,al će te to vidit u slj postu...lol
i ok,ošla ja u Crikvu...tamo sam bila 5 dana...
bilo je super!...išli smo kod prijatelja...
a bili vanda i niko...vanda stara ko ja a niko nešto stariji...i tako..
išli mi s brodom svudi,bilo je super...kako smo jurcali...
pa neki val,a ja se streseem...cool...
sad sam u Drnišu...bio je Sv. Roko,bilo je preedoobroo!!
pivali su berekini,i Tony Cetinski...oni su završili sa pismom oko 1...
pa sam išla sa Ivanom,i njima u diska...bilo je predobro,tamo sam se rasplesala!
i ostala do 5...lol,i tako...upsać,ovaj post se malo puno produžiobelj¸!
Mare je bila kod Niki,i bilo im je suuper...jedva čekam doć u zg..
da vidim cuure!!!...jedva čeeekam u zg!!!...
fala,na komovima...sorrite kome nisam vatila komove,nisam stigla!
a nit mi se neda na ovom laptopu,koji na blogove stalno šteeka...pa...
punoo pusskiss...kiisaaach...Byeemah



| ...kOmIcHi... (110) | ...PrInTaJ... | ** |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.