svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...

pa ovak...
ime:antonia
nadimci:tonka...serda...serdarušićka...
škola.3.oš.
treniram:odbojku...
rođena:2.1.1994
naj frendice:...petra...suza...fyfy...kika....ana... petra...ifka...pisa...ema... iva...
naj frendovi:pare...fijok...dinac...krmpa...kova... sabo...
evo toliko...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
suza i petra


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 20.05.2007.

prvo javljanje...

yo!...evo ja sam odlućila napravit blog...SVOJ BLOG...hehe...a koliko me tko nezna or zna...pa uglavnom...jućer sam bila na petrinom rod. i bilo je zakon...ma i više od toga...ja i suza smo joj kupile kotlovinu...kak se je smijala...njena stara je rekla da će sljedeće godine bit roštilj..i da ćemo ga ja i suza morat peć...
poslje smo gledale horor...ja sam se zasrala...bio je više neg strašan...KLETVA 2....evo to je malo iz prvog javljanja...pa-pa...wave

|Komentiraj 39| Printaj| #|

<< Arhiva >>