petak, 28.09.2007.

...Sta to ima u ljudima tuzno..da ulaze u tuđe živote...

wave...Jer ljudi su pokvarena rasa..prljava i zla..i 'ko ljude slusa..taj uvijek nastrada...waveJutro...evo da vam napisem jedan mali postichcry

Odakle da pocnem...ma nije ni bitno...opet ce doc na isto...izdao me moj anđel...cry

Znate sta je zalosno...sta nesto sta smatrate SVETIM se srusi kao kula od karata...no

Mozda vam nije jasno nista..i necu vam previse pricat...ali eto...dovoljno je da znate da je opet loseno
Naime...netko je rekao mom dragom frendu nesto..sto je potpuna laz...i ne bi to mene toliko smetalo jer je moja savjest cista..no problem je u tom sta on vjeruje drugima..ne menilud
Nema veze...nek bude tako...ali znam...bit ce mu zao...a tad ce bit kasnonono...Imam i ja neke granice...i bojim se da je nakon ovog nase prijateljstvo mrtvo...cry

Sjetit ce se on jednom mene...jednom kad ga zabole krila...i ne bude mogao poletit fa bude moj anđeo...jer su mu se slomila zadnji put kad me povrijediocry

Al neka...to je valjda njegov rođendanski dar..iako nije morao zurit..mogao je sacekat jos 7 danacry

...Kao da sam lutka koja bol ne osjeca....

...Tebe sam razocarao...a nisam smio...bila si tu..UVIJEK kad sam pao..znas kad vec nesto IZGUBIS...sta si imao...
A znate sta me drzi...to sta imam bjacu...koja ironija...njegov brat je opet uz mene...opet me in tjesi...yes

...Sad je kasno da se mijenjas...zbog mog bola nekti sude..i slava i ponizenje..sve je za ljude...
...I bolje da se ne vidimo vise..jer shvatili bi tad u isti cas..da sve je ovo..sve je ovo moglo da prode i bez nas..
Eto...ne mogu vise pisat...VOLIM VAS..cerek

- 11:28 -

Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

And love is all that I need

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

A ja sam....

Pa da vam kazem nesto o sebi....ja sam Eli...da,da...i meni je drago...i necu vam sada previse pricat...sto se vise budemo "druzili"..vise ce te saznat...KISSAM VAS