ponedjeljak, 27.08.2007.

...Zajedno smo od svega jaci...

mahDobro jutromah...Evo..upravo sam se probudila pa da vas obavijestim sta se dogodiloyes..Nedjeljni dan je zapoceo kao i svaki drugi...probudila sam se oko 11zijev.i onda je starija sestricna dosla po mene...kiss..tek sam popodne dosla doma....e onda je poceloyes...Razgovor s frendom...bang...Nisam mu puno objasnjavala...samo sam mu rekla da procita zadnji postyes..Naravno..procitao je i komentiraoyes..E onda me pitao treba li uopce vise ista recyes..Zapoceli su psiholoski razgovorilud...On bas zna kako mene uhvatit na osjecajeheadbang

Prisjecali smo se svega....dana kad smo se prvi put upoznali...svake nase svade..pa i lijepih trenutaka(kojih je bilo vise)...cry...Onda je on pricao o svom zivotnom snu..(koji za mene nije nimalo lijep..jer je osuden na dva metra pod zemljomburninmad)...Na to sam mu rekla da ja ne mogu utjecat na njegove snove..a on me pitao jesam li ikad pokusalaheadbang...Imam li ja pravo utjecat na njegove zelje????no...ali on mi je na to rekao samo da je LJUBAV JACA OD ZELJE...Da,mozda je u pravuyes..Iako je mozda malo i pretjerivao jucer...no dobrosretan..Govorio je o tome kako sam ja jedina koja ga moze smirit kad ga uhvati njegova agresivnost...bang..I sta da ja sad radim??????cry...On me uvjerava da se mi previse volimo da bi ovako zavrsili....da on mene voli i sve bi napravio za meneno.I eto...tako mi je jucer protekao dan....sad je valjda sve u redu s nama...nadam se da ce tako i ostat...mah..Pozdravljam vas...pa vam napisem jos koji post...VOLIM VAS SVEcerek

- 10:12 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

And love is all that I need

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

A ja sam....

Pa da vam kazem nesto o sebi....ja sam Eli...da,da...i meni je drago...i necu vam sada previse pricat...sto se vise budemo "druzili"..vise ce te saznat...KISSAM VAS