ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Šta je ovaj blog??? Pa najobičniji blog!!!
Pisat ću samo kad budem imala vremena,
kad mi se bude dalo...
Molim samo da ne ostavljate komentare tipa:
cool blog,
posjeti i moj, kiss, bye see ya...
ili tipa:eej, imam novi post pa navrati, čitam te i
ti mene zar ne?? bye, kiss, pozz...
Samo molim iskrene komentare, ako mislite da je
moj blog retardiran, samo napišite u
komentarima: šrotan blog,
retardiran blog, ili nešto slično
(i molim da napišete šta vam se ne sviđa!!!)
ako vam se pak sviđa, onda napišite da vam
se sviđa i zašto vam se sviđa!!!
I SAD DO SLJEDEČEG POSTA ILI BOXA BOK!!!

Molim sve posjetitelje ovog
bloga da kada dođu uvijek obavezno komentiraju










MySpace Layouts

MySpace Layouts



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hosting file



MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images








adopt your own virtual pet!


JA SAM
PPowerful
AAppealing
UUnusual
LLazy
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


lyrics - Red Hot Chili Peppers Lyrics



lyrics - Red Hot Chili Peppers Lyrics



lyrics - Red Hot Chili Peppers Lyrics


layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



LiNkSaChI and...

Please click Here
blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blogovi:
Jogor (zatvoreni blog, barem za sada, i mislim da se još dugo neće otvorit!)

Dora and Sara
Tara
Letizia
Iva
Maja
Majica
Sara

Tina (nisam dugo kod nje vidjela novi post ali mislim da nije zatvoren)

Dora
Dorica
Gaduradizajn

Talpa (isto tako zatvoreni blog, i neče se otvoriti!!!)

Borna blog 1
Borna blog 2
Perićkina galerija
Tri sestre!
Beata
Broken girl
angels
Even freaks need love
Cole

Dizajnovi po naruđbi!! Ne više po naruđbi! Hehe

Rotgar
majstorica jednog bloga
whiskey
Karla Triplat
Lea
Ivana...
Dani California
rapperica
DoRa
hip hop barby
Romina, Arnela, Andrea

image hosting file hosted images

image hosting file


Funny Clip Images

Funny Clip Images


Funny Clip Images

Funny Clip Images


MySpace images

MySpace


image hosting file hosted images

image hosting file


Bunny Images

Bunny Images




MOJA MINI ABECEDA:
A - Afrika, zanimljivo
B - brat, osoba koja me najviše živcira, iako ponekad može biti i dobar
C - cajke, ta je jedna od stvari koje najviše mrzim
D - dekavica sam u sinkru, iako ću sljedeće godine biti cekavica
E - ej ti, često zovem ljude na taj način
F - fora, sve što mi se sviđa je fooooora
G - govno, mrzim kada po cesti moram čistit govno od svog psa
H - hamburger, mrzim hamburger, puuno je bolji cheezburger
I - imati, živciraju me ljudi kojima je važno da oni imaju što im treba a za druge ih baš briga
J - jooj neeee
K - kućica, ona koju gradimo na Kantridi, a i moja kuća u kojoj živim
L - lova, sve je skuplje i skuplje i lova postaje sve važnija i važnija
LJ - ljubav, mrzim to, jedino ne mrzim ljubav između mene i mojeg psa, prijateljsku ljubav
M - more, svi mi govore blago meni da sam avaki dan u vodi (bazenu) ali je to drukčije, more je puno bolje
N - ne, kada kažem ne je ne
NJ - njoki, obožavam ih, doslovno ih obožavam!!
O - oči, ne mogu si zamisliti svijet bez naših oči, da ništa de vidiš...
P - Peppersi, Peppersi su zaakon, moja doslovno najnajnajdraža grupa
R - rogovi, moja najdraža zimska kapa sa kosom i rogovima
S - sinkro i Sachi, sinkro je moji najnajdraži sport a Sachi je moji mali najslađi preslatki najbolji pesonja
Š - škola, zašto postoji? šta se nismo mogli roditi tako da znamo sve???
T - torbe, od torba jedine koje brzim su one torbe na rame koje inače nose naše mame
U - učiti, zašto moramo učiti?? isto pitanje kao za školu - šta se nismo mogli roditi tako da znamo sve???
V - volim, volim ave ono što sam napisala u boxu "o meni"
Z - zadače, po meni gubljenje vremena
Ž - život, ne možeš živjeti bez života, hehehesmijehsmijehsmijeh

image hosting file hosted images

image hosting file




Create your own message at BlingyBlob.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

Malo o autorici:

Bilo vas je...
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
IME:Paula
GODINE:11
GRAD:Rijeka
RAZRED:6.a
AKTIVNOSTI:sinkronizirano plivanje, škola, engleski, i još neki sportovi
SLUŠAM:ljude koji mi se obračaju, system, R.H.C.P., evanescence, samu sebe, profesore...
VOLIM:samu sebe, svog psa, svoju sobu, tv i compos, bavit se sportom, čokoladu, jafa kekse (moji
najdraži), dobivat dobre ocijene, zabavljat se, zajebavat druge ljude, životinje, sanjati o svojoj
odvjetničkoj karijeri, spavat i odmarat se....................
NE VOLIM:svog brata, laži i ljude koji ih govore, profesore, umišljene ljude, ljude koji se prave
pametnima i važnima, i one koji se preseravaju, one koji vrijeđaju iz fore, one koji
ponižavaju druge ljude, ljubomoru, one koji maltretiraju životinje....................
'ĐENJA DO SLJEDEČEG BOXA ILI POSTA!!! BYE!!!



Slike i..


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Moja mala Sachi (moj pas)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja na skijanju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj brat na skijanju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo je cijeli sinkro tim od božičnog 2006
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdje smo nas troje (moj brat, Sachi i ja!!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je Tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ovo sam opet ja (kako sam gluuupo ispala!!!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

elouai's doll maker 3
elouai's doll maker 3
elouai's doll maker 3
elouai's doll maker 3
elouai's doll maker 3
elouai's doll maker 3
elouai's doll maker 3

Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting


Images for your blog codes

Images for your blog


Nature Gif Images

Nature Gif Images


Nature Gif Images

Nature Gif Images


Nature Gif Images

Nature Gif Images


Bunny Images

Bunny Images


Ljudi moji meni je stvarno žao svih sk8era koji me čitaju i bojim se da nakon ove svoje objave koja slijedi budem izgubila povjerenje u svih njih ali ... ja ovo moram reč, žao mi je ... stvarno mi je žao: ja mrzim sk8 i sve šta ima veze s time, i to me jako živcira zbog onog njihovog stila oblačenja ... više mi je fora vidjeti kada netko u normalonoj odječi sk8a i izvodi one forice, nego kada vidim nekoga ko u sk8erskoj odječi radi te iste stvari ... a još bi te "pravi sk8er" pretukao ako ne dođeš obučen u sk8 park bez one sk8erske odječe ... Onda ima ona stvar koja me još više živcira kod svih sk8era, zapravo ta me stvar najviše živcira ... to su one njihove spike ... i ja sam izmislila 4 spike za sk8ere, pa ako im se svide...
1. I H8 SK8
2. SK8 OR LIVE
3. SK8 OR DIE - REATHER DIE THAN SK8
4. SK8 IS NOT A CRIME ... OR IS IT?
Bunny Images

Bunny Images


Image hosting images

Image hosting


MySpace images

MySpace


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Funny Clip Images

Funny Clip Images





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 31.03.2007.

Spotovi

EVANESCENCE - BRING ME TO LIFE

R.H.C.P. - SNOW

NIRVANA - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT

- 21:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.