< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...ovo je samo jedan mali, neznačajni blogić... i da, to je to... ovo je naš svijet u kojemu se iskaljujemo na svoje bolje polovice... ne možemo bez njih, a ne možemo ni s njima... pusex...


p.s. obožavamo dečke... DAJ VEĆ
JEDNOM HODAJTE SVIJETOM BEZ MAJICA!!!

by:plavuša
zwjerka
niz@

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...nEšTo O nAmA...

pLaVuŠa


...ovak...


mjesto: jedna velika pustara...
škola: obažavana, humana medicinska, hi, hi...
godine: 17. još malo pa 18... aha...
hobi: vožnja po prtenjacima yamahom...
volim: naravno dečke bez majica, svoj motor, nizu, zwjerku... cigare...
ne volim: svoju škembu, školu i ,,bitangu i princezu,, onak...
moto:i onda ljudi kažu da su plavuše glupe,, ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to sam ja, hmm...još koja kila dole i prava mačka, hi, hi...



ZwJeRkA

mjesto: jedna i jedina pustara...
škola: prekrasna crvena medicinska, he he...
godine: skoro pa 18, nje nje...
hobi: učim hodat...
volim: dečke s dobrim biciklom i futbalerkom, he he... društvo iz vlaka i ,,birc,,
ne volim: zimu, umišljene dečke i plavuše, njeh njeh...
moto: ,,i da me udariš pred svima nebi boljelo, ja ću po svome ma koliko koštalo,,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...hmmm...




NiZa

mjesto:i po treći put pustara
škola:opća s grbavim krovom...he,he...nažalost...
godine:čak 16...još malo pa ću i to dočekat...
hobi:rolanje,traženje komada...i obavezna brija s pinkyem...
volim:jako dobre guze...njamich,sve svoje pustaraše...
ne volim:umišljene ljude i ove dvije što sa mnom pišu blog...da baš...he,he...
moto:iskoristi život dok moeš,a usput možeš i moje mane...aHa,aHa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...grrr...




...naše naj pjesmice...

...dovoljno je da netko namigne
pa pomisliš na neki tajni znak...
...život gradiš sam,
treba samo malo sreće, više pameti
i dišeš čist zrak...
...a onda pojavi se netko,
pa ti kulu sruši, ne pita za cjenu,
...a ti od bola umoran
ti u oči gledaj sve,ljude slomi najjače,
budi slobodan... idi sam...

...ako je grijeh što volim,
voljet ću te vječno,
neka je duša moja tvoje tajno mjesto...
...i kad mi srce kaže ,,idi,,
ne, ja ne slušam ga već,
...tjeram po svome...
...i ne mislim o tome...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mmm...njamić...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...slatkiš...




...zapisano je u vremenu...

...zapisano je u vremenu,
kakva je to ljubav bila...
...kamo sreće za nas dvoje,
kad bi se nekom ponovila...

...zapisano je u vremenu,
da se sjećam, da se sjećaš...
...rekla si mi voljet ću te dovjeka,
a ja tebi nemoj da me čekaš...

...zažmiri, broj do sto, to bit će dovoljno,
da probam nekako, da odem bezbolno...
...ja neću voljeti poslije tebe ni u snu,
zapisano je u vremenu...


...zapisano je u vremenu,
da smo jaki bili...
...a gdje bi nam bio kraj,
još da smo se za ljubav borili...

...zapisano je u vremenu,
plakala si, i ja sam plakao...
...i na kraju kad si rekla ,,volim te,,
teška srca, rekao sam zbogom...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kak šmo medene... aha...




Image Hosted by ImageShack.us

...uf... znak moje bebe...
...moram ju uslikat, pa će se onda vidjet šta je motor...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...hi, hi, hi... to smo ja i moja makina... he, he...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ufff...


Moji dani tuge, žalosti i bola...

Zašto?
Zašto u meni im a toliko boli, toliko žalosti,
toliko nezacijeljenih rana?
Zašto puštam te kristalne suze da padaju
niz moje tužno lice?
Zašto ljudi moraju biti tako sebični i zli?
Zašto ovaj moj svijet mora trunuti
u najgoroj boli koja postoji,
u toj "idiličnoj" ljubavi i iskrenom prijateljstvu?
Zašto?
Svi se mi pitamo to teško pitanje bar jednom u životu,
a ne shvaćamo da smo mi krivi za to,
za ovaj naš neiskvareni svijet pun tuge i bola...
ako se to uopće i može nazvati svijetom...
pa kakav je to oholi svijet, i taj moj život uopće
koji me tjera da patim u neizdrživim mukama...
ali jedina utjeha u ovom jeb... životu je što
znam da nisam jedina u tom paklu kojem samo nit nedostaje
da bi potpuno nestao...
i onda meni netko priča o pravom prijateljstvu
koje održava samo iskrenost i odanost...
misliš da toj osobi možeš reći sve i
da nitko ne može pokidati te veze između vas...
a onda nekom najmanjom sitnicom to upropastimo
i ono se raspadne u trenu kad to najmanje i
od kojih ljudi to najmanje očekuješ...
...a da ne pričam o slobodnoj ljubavi bez ograničenja
koju nitko ne može slomiti?!
Takva ljubav bar za mene nikada neće postojati...
oduvijek sam znala da je život težak i da trebaš uložiti truda,
a ne samo uživati, ali nikad nisam mogla zamisliti da bi ga
bezazlena ljubav ili pak pravo prijateljstvo moglo uništiti
u samo jednom trenutku...
eto ti te idile od koje je ostala samo jad i bijeda...
to je pravi život...
...a nikada neću otkriti:ZAŠTO?!


...jEdNoM dEČkU...

VOLIM TE!
Mogu ti to još sto puta reći,
ali ponekad ljubav jednostavno nije dovoljna...

One day I will stop breathing
my heart will stop beating,
bat one thing will always be true:
I WILL NEVER STOP LOVING YOU!

Ne živi se od prošlosti
jer koristi od nje nema
ne može ti dati sreću
jedna ljubav IZGUBLJENA...

Tek kad nešto izgubiš,
shvatiš koliko ti je značilo....


ŠtO Je LjUbAv?

Ljubav je najslađa greška u životu!

Ljubav je najljepše sjeme mržnje,
a najgori plod ljubavi je mržnja!

Life is love
Love is sex
Sex is aids
Aids is death!


By:Niza

ponedjeljak, 08.10.2007.

...ej ljudi, eto i novi post...belj
...mi smo dobro, hvala na pitanju... zujo
...bili i mi u subotu vani...smijeh bilo nam je F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O !!!! (najveći pozz ivici s kojim smo išli...)
...u gradu bilo malo dosadno (feet i zec zajebali zwjerku pa nisu došli.... ma zec... šta drugo očekivat od njega... blabla)
...pa smo otišli u koritnu... nema bolje zabave od koritne....
...živa glazba, svi se zajebavaju, piju... komadi oblijetaju...hehehe...
...pozz zlaji i gogiu koji su bili toliko napasni...u redu je dečki, znamo da volite plesati ,,tijelo uz tijelo,, ali lakše malo... nije to jedini način uletavanja curi... hehe...
...i onda na kraju...pogodite 'ko dolazi... MaRkO, sLaVen i ostala ekipa iz sela preko puta šume... veliki pozz njima... mogli bi večeras navratit do nas... znamo da marko ima dobar bajs... ooo, pardon... mislim reći puhić... hehe...
...uglavnom, NiZa se najbolje zabavila... i zbog toga već dva dana ima problema... he he...
...pozzz i lipovčankama (meliti i antoniji)... cure, zakon ste... mah
...ali...
...nebi to bilo to da nismo kasnije navratile i na rođendan...
...gdje su se niza i zwjerka ubile ko majke, hehe...
...i veliki pozz najvećoj legendi- kneževićevom tati- ma pravi je... još kad popije koju...
...e da... i kneževiću sretan rođendan, kojeg nije ni bilo kad smo došli...
...inače, tako vam je to kada detaljno upoznavaš curu, a rođendan ti je...
...to bi bilo sve od nas...
...čujemo se...
...kissi-kissi... wave
...by: nas tri... nut



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.