ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

-moja tragedija
-moj horor
-moj ljubic
-moja komedija
MOJ ŽIVOT
deadsmokin

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Zrina
Moja sisterka :)
Maja
Tina
Pepy
kitten.in.a.vans.
Green.vision.
IMG_9717
.Beauty.in.breakdown.
I'll.eat.you.alive.
color riot

NEŠTO O MENI

ako ne znate zovem se Dijana
zovu me.....(sve varijante mog imena)
volim sve kaj vole i mladi,
muziku,zajebavat druge,plesat,opustit se
crnu,narančastu i smeđu boju ,zgodne dečke(a ko ih ne voli hvala boze da ih ima,nebaš u velikom broju ali ...)svoju predragu sekicu i preomiljene starce,STARKE
MRZIM: dosadne,
sebične,licemjerne,besprijekorne,umišljene ljude,mahune
i rozu boju(prezirem ju) i onog imbecila x decka,tokio hotel,us5,NARODNJAKE
SLUŠAM(THE BEST OF ALL):bullet for my valentine,green day, panic!at the disco,linkin park,pink,RHCP,
O SEBI MISLIM DA SAM: ok,inače jednostavna,ponekad komplicirana , u redu,neuredna

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Friendster images

Friendster images

layout for myspace

layout for myspace

Friendster

Friendster

Myspace layouts

Myspace layouts

MySpace

MySpace

image hosting file

image hosting file

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace


Get your free counter



MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


Blog images

Blog images


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace



Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


MySpace

MySpace


ponedjeljak, 26.03.2007.

tek tolko da se javim.......

živa sam da da........
to kaj sa nisam javljala
par dana ne znaci
da sam odustala od svog blogasmokin
nemam vam kaj za rec
puno se toga izdogađalo
a ja nemam ni volje ni želje pisat o tome namcor
treba mi malo odmora
od života jaaaaaaako sam umORNA
ja bi se ubila
tek tolko da
malo legnem u grob i odmorim se
deadsmokinparty
al ne......... moram nestavit živjet....
ŠTETA......wink
eh... u zadnje vrijeme me
muzika nejvise upotpunjuje
...i onda mi se stara dere kad zaspim s
upaljenim mp3-omthumbup
steta baterije.....zujo
al kaj cu drugo
neda mi se vise pisat post
pozzzzzz
ovo je predosadno
ubuduce cu smislit neku smislenu temu...
.....................
.........................
uzivajte u stvarima koje mene upotpunjuju


There goes my valentine again
Soaked in red for what she said
And now shes gone

Oh my god have i done it again
theres a pulse and its deafening.
I can't help what i hear in my head
it's the switch that i flick when he says

Hand of blood, i don't wanna feel, my heart is breaking
Hand of blood, i don't wanna see, my life is burning

I saw you look away
Is what you've seen too much to take
Or are you blind and seeing nothing , I saw you run
I saw you run away
is what i've done too much to take or are you scared of being nothing

There's a stain on my hand and it's red
oh my god am i losing it
I can't help what i've done or i said
It's the buttons i push when he says

Hand of blood, i don't wanna feel, my heart is breaking
Hand of blood, i don't wanna see, my life is burning

I saw you look away
Is what you've seen too much to take,
Or are you blind and seeing nothing, I saw you run
I saw you run away,
Is what i've done too much to take or are you scared of being nothing

I saw you look away
Is what you've seen too much to take, or are you blind and seeing nothing?
I saw you run
I saw you run away,
Is what i've done too much to take or are you scared of being nothing





Lithium

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
Oh, but God, I want to let it go.

Come to bed, don't make me sleep alone.
Couldn't hide the emptiness, you let it show.
Never wanted it to be so cold.
Just didn't drink enough to say you love me.

I can't hold on to me,
Wonder what's wrong with me.

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, I want to stay in love with my sorrow.

Don't want to let it lay me down this time.
Drown my will to fly.
Here in the darkness I know myself.
Can't break free until I let it go.
Let me go.

Darling, I forgive you after all.
Anything is better than to be alone.
And in the end I guess I had to fall.
Always find my place among the ashes.

I can't hold on to me,
Wonder what's wrong with me.

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, ...stay in love with my sorrow.
I'm gonna let it go.

- 13:57 - Komentari (40) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.