If you should die before me... can you ask to bring a friend?

Nean blage zasto san stavila ovaj naslov...al eto...stavljalo mi se nesto glupo...ali ipak najdrazi naslov od svih proslih postova: "May the hampster of doom rain cocoanuts upon your pituful city...mwahahaha!!!"
Eeeenivey...u mene ima kilo toga novog (za maškare nije bilo nista zanimljivo...pivala sa klapon na prokurativama...tribale bit na redu u 9 i kvarat na kraju dosle na red u 11 i kvarat...a tragedije...)
Ugl...necu vas zamarat svojin problemima (zato san počela pisat dnevnik ali na prapiru di izaseren sve koji me naljute...preporučujen van to...olakša se duša...:D)
Evo...u ovon san van postu odlučila napisat nekoliko zabavnih stvari koje mozete radit dok vozite (iako večina vas koji ovo čitaju ne znaju jos vozit...tj pre mladi su da bi vozili...a ne smin ni ja...al ono...pamtit cu ovo pa cu to izvodit kad kupin auto...hihi..:D)
1. Zaveži prijatelja i stavi ga na stražnje sidalo (konopi, lisice, selotejp na usta...gol ne mora a moze bit)...
2. Spusti prozore, raspali metal i headbangaj...:D (to san tako ja kad narasten...)
3. Obuci se ka da ides ronit (peraje, maska itd) i tako vozi...
4. Dvi riči: chicken suit (za one koji ne znaju engleski raspitajte se okolo sta to znači...)
5. Napiši riči: HELP ME na stražnji prozor...sta vise liči na krv to bolje...
6. Smiji se do mile volje...i to glasno ka kreten...otvoreni prozori...privuc cete paznju...hehe
7. Zaustavljaj se na zelena svitla...
8. Vozi kroz crvena svitla...
9. Tu i tamo uzmi barbiku i maši njon kroz prozor...slobodno smislite i malu koreografiju za nju...
10. Jedi hranu za koju je potreban nož i pirun (nož i vilica)
11. Vozi sa nogama a patike stavi na ruke...
12. Kad staneš na crveno svitlo gledaj čovika u autu do tebe čudno...onda brzo zaključaj vrata i udri po gasu!!!!!!
13. Maši ljudima u obližnjim autima...a ako ti mahnu nazad pogledaj ih uvrijeđeno ka da su ti pokazali srednji prst...
14. Jedna rečenica: pokaži pješacima ko je glavni!!!!!
15. Pogledaji iza sebe svaku malo sa paranoičnim izrazon lica...
16. Stavi deset iljada (tisuća) onih drvca za osvježivanje i pričaj sa njima brižno i gladi ih...freaky...
17. Kad pored tebe prođe bus ili kamion...stani, popni se na krov i pleši za vozača (go team!!!! go!!!)
18. Vodi filozofske rasprave sa svojin izmišljenim prijateljem koji "sjedi kraj tebe" (btw...tribaš bit sam u autu da bi ikoga pristrašia...)
19. Zaustavi se i pokupi sgaženu...zgaženo...nešsto...glavno da je zgaženo...
20. Zaustavi se i pomoli se za bilo šta zgaženo.
21. Pivaj dok ne puštaš muziku (preporučeno onima koji nemaju sluha...)
22. Kad stanes...naguzi se kroz staklo čoviku u susjednom autu...uistinu je zabavno...:D

Eto...nadan se da van je bilo zabavno ka po običaju...:D
Btw...necu danas ostavljat komentare jer iman brdo domacih...ali sutra ocu...obečajen...ali ovi put stvarno....:D
e da...kupujen za 6 dana ELEKTRIČNU GITARU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...ajde ciao ljudi...:D :D :D :D :D yours stupidly...IDIOTONDALOOSE. =)

24.02.2007. u 14:40
° 44 thoughts of the world ° Print ° # °

Today I caught myself smiling for no reason... then I realized I was thinking about you...

Evo me opet...samo san van svima tila čestitat Valentinovo....:D
Za sve vas koji imaju ovaj dan sa nekim provest....zelin vam puno sriče i da vam sta duze traje veza...
A za vas koji nemaju danas sa kim provest....samo zelin reč...ne brinite se...:D nac cete nekog ko je za vas...bilo to danas ili sutra....
Naravno...triban pozdravit i poslat jedan ogromni poljubac mom dragon Luki....:D
Evo jedna ljubavna pjesmica za kraj (nisan je ja napisala ali mi se toliko svidila da san je morala ubacit):

Kad se svjetovi probude iz sna
i njhove latice vjetar zanese,
prvom suncu molim se ja da moju
ljubav tebi da.

Imolim vjetar sto grane njise
da ti prica o ljubavi mojoj,
jer znam umjesto moje ruke
vjetar ce biti u kosi tvojoj.

Zelim da te moja ljubav
svakog jutra njezno budi
ti neznas da sapucem ti ime
svaki put kad zora zarudi...

Hocu da znas jedini moj
da je zivot bez tebe tama
upitaj vjetar-on ce ti reci
koliko patim i ceznem za nama.

Dakle...SRITNO VALENTINOVO!!!!!! :D

14.02.2007. u 10:09
° 90 thoughts of the world ° Print ° # °

I dream of a better tomorrow... where chickens can cross roads and not have their motives questioned...

Evo mene ljudi moji nakon pustog vrimena....jesan van falila?
Vise je i bilo vrime za novi post...jel da? Ugl...nema nista posebno o čemu bi pisala (mislin...ima...ali su to pre privatne stvari da bi o njima mogla pisat na internetu...valjda me razumite....)
Zato san u ovon postu odlučila napisat spisak glupih stvari koje mozete radit u javnom WC-u:
1.Dovikni čoviku do tebe ako ti moze dodat marker
2.Reci: "Oooh...znao/la san da tu ne smin stavljat usne"
3.Viči i plješči svaki put kad čujes neki zvuk iz kabine
4.Reci: "Hmm...nikad do sad nisan vidilo/la tu boju..."
5.Baci bili sta stakleno i reci: "Ajme!!! Moje stakleno oko!!!"
6.Tuži se na to kako je voda u WC školjci hladna
7.Stenji šta god moš duze, ispusti nesto tesko sa malo veće visine u WC školjku i onda opušteno uzdahni
8.Reci: "Hmm....kako je to tu dospjelo?"
9.Reci: "Ove me podsiječa na humus...."
10.Uzmi pištolj za vodu i napuni ga....štrcni vodu put zida susjedne kabine i reci: "Ajme pobjeglo mi je!!!"
11.Dok si na WC školjci viči: "Go Mr. Happy, you can do it!!!"
12.Sviraj neki poznati bubnjarski ritam na guzici (Luka...oprosti mi...)
13.Stavi malo ogledalo ispod kabina i reci susjedu: "Peek-a-boo!!!"
14.Ispusti playboy na pod tako da neko moze to dobro vidit...
15.Namaži bilo šta smeđe na WC papir i ispusti iz ruke...onda reci susjedu ako ti moze to dodat...

To bi bilo to....nadan se da van se zgadia zivot...:D
Ae ljuvi ostavljajte komentare i ja cu vama....moze? Cujemo se opet brzo (čestitat cu vam svima valentinovo i reč van kako je meni bilo tako da mozete patit....mwahahahaha...ma šalin se ja....)
Eto ga...zabavite se svi....
Veliki poljubac šaljen mon Luki, zagrljaj sestri Beli i Matei....pozdravljan moju lezbu Socialu (i Dalibora i Duju) i cilu ekipu....
I svih vas koji ste mi ostavljali komentare....iiiii..to bi bilo to...ne ne...čekajte...pozdravljan i Djeda Mraza, i svetog Nikolu, i Drakulu...
...
...
...
da...i Drakulu...
eto necu vas vise tlačit....sad zapravo iden ča....yours stupidly...IDIOTONDALOOSE. :D

11.02.2007. u 17:02
° 25 thoughts of the world ° Print ° # °

Kad bi život bia burek....bi li bia ispunjen siron ili meson?

One bright morning...
in the middle of the night,
two dead boys came out to fight.
they stood back to back
and faced each other
drew their swords
and shot eachother.
the deaf policeman heard the noise
and came to kill
those two dead boys.
If u dont believe my story
its true ask the blind man he saw it too!

Evo me opet...zanemarite retardirani naslov posta...molin vas...
To van je bila jedna iznimno glupa pjesmica....oni koji znaju engleski (a mislin da vas dosta zna...) neka pripaze malo pa če skužit kako je glupa pisma...:D
Eeeenivey...tnx van puuuno na komentarima na proslon postu...
Ovaj vikend je bio IZNIMNO zabavan (necu ga opisivat jer imate cilu tu večer opisanu na ovom blogu...to van je "Tonkin" blog...ostavljajte joj komentare...:D
Zivot je super (malo se rječkan sa svojima al ono....sve uobičajeno...). Zaljubljena san sve do plutona i mozak mi je u oblacima a ja skupa sa njin...na sedmon san nebu...:D
ugl...necu vas pilat sa tin...znan da van je moj zivot dosadan...sta cu van ja...
i dalje pisen sa očevog (čačinog) kompica pa moran ič...danas bi mi se triba vratit kompic pa ce sve opet bit po staron (dok se opet ne pokvari...)
ae ljudovi samo nastavite ostavljat komentare da znan da me volite i da me čitate i to sve...
yours stupidly...Albert Einstein...grrr...falila san...IDIOTONDALOOSE :D


The Stupid Quiz said I am


06.02.2007. u 12:23
° 52 thoughts of the world ° Print ° # °

You may call me stupid...you may call me dumb...and yes...you may even call me stupid...

Helloooooo...smijehsmijehsmijeh
Danas san tako vesela...smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Vjerojatno ste to skuzili po smajlicima....hehe...smijeh
Eeeenivey...tnx na komentarima...samo tako nastavite...konačno san se čula sa peopleovima od kojih nisan čula ohohoh...sta se tiče one stafete...vjerojatno cu to napisat u sljedecen postu...valjda...iman jos samo par onih gluposti ka u proslon postu a onda cu tribat pričekat da mi mašta proradi...hehe...
Sjutra ču radit čokoladni liker...mmmm...roflnaughtypartyto mi je tako lipooooo...aaaah...enivey...samo san van malo tila dosadivat i ono...:D
tako van je to u mene...jos cete vi cut od mene...
ae peopleovi...cujemo se, ili čitamo ili šta več...yours stupidly...IDIOTONDALOOSE...wavewavemahmah
(i btw saljen veeeeliki poljubac mon cerekLuki...cerek)
CYA PEOPLE!!!!!!!!!!!!!! (i ostavljajte komentare...)
i za kraj...evo van jedan spot od Cradle of Filth (Nymphetamin...) GUŠTAJTE!!!!!!!!!!!

01.02.2007. u 13:04
° 96 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (16)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

=)

O MENI:

Ime: Dora
Prezime: Khm khm...
Godina: 656
Stanje: Zauzeta
Psihičko stanje: Mentalno poremečena
Iz: Splita
Volin: Luku, sve prijatelje, Split, muziku (tu van je doli koju), vampire i sve sta je zabavno...=)
Ne volin: određene osobe, dosadu, bilo koji oblik diskriminacije itd.
Mrzin: cajke i sve vezano za njih...

Ako vas jos sta zanima...pitajte...dakle, ostavljajte komentare i guštajte judi moji...pozz svima koje znan i koje ne znan!!! =)

Alja brale ne moš virovat...ovo je pre bazovito!!!



Sta ja slušan:

-3 doors down
-ACDC
-After Forever
-Alice in chains
-Alien ant farm
-Amon Amarth
-Anathema
-Anatomy of a ghost
-Apocalyptica
-Arch enemy
-At the gates
-Audioslave
-Bauhaus
-Black symphony
-Blind Guardian
-Blink 182
-Breaking Benjamin
-Bullet for my valentine
-Cannibal Corpse
-Counting Crows
-Corkscrew
-Cradle of filth
-The Cranberries
-Creed
-Dark Tranquility
-Dashboard Confessional
-Dead Can Dance
-Death
-Deathstars
-Dire straits
-Dram theatre
-Editors
-Evanescence
-Excelsis
-Febra
-Gamma Ray
-Get Up Kids
-Gyps Punks
-Gorillaz
-Grave Digger
-Gregorians
-Guns'n'roses
-Haggard
-Hammerfall
-Helloween
-In flames
-Interpol
-Joan of Arc
-Joy Division
-Judas Priest
-Kamelot
-Korn
-Lacuna Coil
-Leaves' Eyes
-Led Zeppelin
-Letu Štuke
-Linkin Park
-Mad season
-Manower
-Megadeth
-Marilyn Manson
-Metallica
-Moonsorrow
-Moonspell
-Muse
-My chemical romance
-Nightwish
-Panic at the disco
-Pantera
-Paradise Lost
-Radiohead
-Ramones
-Rhapsody
-Rob zombie
-Sex pistols
-Sirenia
-Simple plan
-Siouxsie & the Banshees
-System of a down
-Sonata Arctica
-Stratovarius
-Stivideni
-Therion
-Greenday
-No doubt
-The Cure
-The Darkness
-The Offspring
-The Sisters of Mercy
-Within Temptation
-White Stripes
-Zabranjeno pušenje

Pokoji stih:

EDGAR ALLAN POE-A DREAM WITHIN A DREAM

Take this kiss upon the brow!
And, in parting from you now,
Thus much let me avow-
You are not wrong, who deem
That my days have been a dream;
Yet if hope has flown away
In a night, or in a day,
In a vision, or in none,
Is it therefore the less gone?
All that we see or seem
Is but a dream within a dream. -
I stand amid the roar
Of a surf-tormented shore,
And I hold within my hand
Grains of the golden sand-
How few! yet how they creep
Through my fingers to the deep,
While I weep- while I weep!
O God! can I not grasp
Them with a tighter clasp?
O God! can I not save
One from the pitiless wave?
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?


EDGAR ALLAN POE-SERENADE

So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute.
At rest on ocean's brilliant dyes
An image of Elysium lies:
Seven Pleiades entranced in Heaven,
Form in the deep another seven:
Endymion nodding from above
Sees in the sea a second love.
Within the valleys dim and brown,
And on the spectral mountain's crown,
The wearied light is dying down,
And earth, and stars, and sea, and sky
Are redolent of sleep, as I
Am redolent of thee and thine
Enthralling love, my Adeline.
But list, O list,- so soft and low
Thy lover's voice tonight shall flow,
That, scarce awake, thy soul shall deem
My words the music of a dream.
Thus, while no single sound too rude
Upon thy slumber shall intrude,
Our thoughts, our souls- O God above!
In every deed shall mingle, love.


An Ode to Night

An ode to night is an ode to darkest sky
I live for thee I cry in your arms of black
I live for thee to see you come again
I look for thee to save me here and now
I look for thee to horizon's edge I stare
I pray for thee as the hours tick away
I pray for thee to end my despair inside
I wish for thee for your sky of black unfurled
I wish for thee but for now you are gone
I live I look I pray and I wish for you dear night
but minutes pass like hours, now and every day
(c) Raven - http://www.ravensrants.com