¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

16.01.2007., utorak

¤ŠkoLa¤RaMoNA¤Kad miKi KAžE DA Se bOjI¤šah¤HeMiNgWaY¤

da da ljudi moji pocela nam je skolablabla
vec vidim kak ce sve to opet izgledat,sranje,pusiona..nastojim ne razmisljat o prokletim upisima,zelim u šestu,doso nam je novi lik iz matke i fizike sa dobrom guzom haha,dosad smo imali 6 profa ,ae sad bar jedan profač,da si cure malo guštaju.sta se tice nase lektire starac i more,i to je iza nas,bogu fala,ocjene nam jos nisu stigle..
prekjucer saznah da mi dolazi ramona iz rovinja weee napokon cemo upoznat tu nasu malu kozucerek,danas procitah kad miki veli da se boji..
sta se tice šaha starci me i dalje tjeraju na to sranje u dom sportova,vele da mi je to za vjezvanje mozdanih vijuga (ono jssss moram prvo imat mozdane vijuge da bi ih vjezbala jsssmad) i bolje je ravnateljici da mi da vrazje bodove za ovaj glupi sah i natjecanja da nebi bilo šore na kraju godine..bu neko skupljal zube po podu..bu..bu..sad kad mi nade zena blog i izbaci me iz skole -.- ..znam ja koje sam srece..
evo sad gledam u sisterkin krevet koji nije pospremljen jer kolko god se ja cinila neuredna,JA NEMOGU IMAT RAZBACAN KREVET IL STOL -.-
tak mi dode da joj pospremim taj krevet i robu na njemu al ne zelim jer ce onda ona bit sretna i zahvalna,a i ona meni nikad ne spremi krevet i sam mi nekad spremi robu ma pih sad da ja njoj spremam..(ok to je bio trenutak slabosti,al bar velim kaj mi je na umu xD )
ae idem ja,neznam di idem sam da idem..idem gledat svoj uber šeškši crno-bijeli telkac,bez zvuka,sa kotacem za mijenjanje programa xD,visine od negdje 15 cm,ma brijem da sam vam pricala o njemu vec ^.^ iz milja ga zovem maj plazma televižn weeecerek
ae kiss ljudikiss
evo malo se ufurah u onu šekši seriju sa šekši ujakom,evo jedna fotkica...aaaa kak je lep ujak



- 17:53 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.