¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

11.01.2007., četvrtak

nedam naslov!neam naslov! kaj me uvijek pitas za njega xD grrr

kaj da velim jos osim da sam napisala OGRRROMNUUU postčiNU i narano da me diskonektalo,pa to sam ja mogu,znam znam..
dragi moji jos samo 3 dana nas djeli od skolemad
moram radit glupi referat iz glupe biologije o glup..ok o nasem dragom alkoholurolleyes i citat lektiru starac i moree =(
prekjucer smo sara i ja bile na tiramisuu u vinceku pa na kobasama pa na pivi cerek ,jucer smo se anja i ja prezderavale cokoladnim dražejima od rize ak znate kaj je to(one fine fine cokoladne kuglice :)
kupile smo si tog za 20 kuna i prezderavale se (uz momka koji je divno svirao svoj instrument gitaru) u prolazu dok nam nije bilo zlo.
onda nas je nazvo jakov the regoc pa smo isli s njim do algoritma i malo gledali knjige i cudili se onim sranjima iz guinessove knjige rekorda,onda su dosli fistric i cikara pa smo isli u podmornicu(onaj birc kod cvjetnog trga) bilo je bas simpaticno i divno krasno,sam kaj su ovi duvali ko turcini pa me glava bolila od dima,poslje podmornice smo isli prema svojim domovima,natrag,svojim skrbnicima(uh koji vokabular),ja sam bila onda jako sretna jer sam si srela frendicu koju nisam vidla sto godina,pa smo se dogovorile da cemo sutra pjesacit do sljemena(bas me zanima dal cemo ic jer sam ful nabrijana za neki izletčićsmijeh)
ae ljudi moji idem ja radit nes korisno..hm..naprimjer referat (mama vidis kak sam odgovorna,se ponosiš?! ) jej
ae ljudi vidimo se,cujemo
i fala na komentarekima kiss
u ovom postu bi pozdravila cetiri osobe: paulu,niku,svoju seku i hanu koja se sad negdje krši na skijanju
kiss ljudovidead





- 19:58 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.