¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

06.01.2007., subota

daj ae neam inspirejšn za naslov

a sta da vam kazem osim da se tolko tog izdogadalo a ja dugo nisam pisala zbog moje bolesti zvane-the lijenostrolleyes
prvo da napisem o drazesnoj osobi zvanoj miakiss fala sta si me uspjela nahranit onaj petak u 3 sata ujutro XD,I jadne one masline KAJ SI IH PROBADALA SA NOZEM ZA KRUH nebi li koju upiknula da si pojedemo..no dobrosmijehbilo je lijepo..hehe
onda nova godina..e da sretna svima nova sa malim zakasnjenjemrolleyes
za nju jir je bilo prejebeno,isli smo prvo kod jana tam svirali,pili,lepo pjevali i fino se zajebavali onda smo anja,hana,sara,vanjur i ja oko 2 ujutro isli do sare tam smo svirali,bili hiperaktivni(pretezno jasmijeh),ugl.zajebavali,a bilo je sve u svem jako lepo i krasno..hani i meni se prispavalo oko 8 a jan se trudio da ne zakrmimo(nije ti uspjelo srecodead) onda smo malo krmili..do 14 sati i svak oso domeka..ma bilo je uber šekši i simpa..
sad sam treala bit vani ali puno tog je iskrsnulo (par ljudi cu ukokat)
no moja sudbina je bit na ovom stolcu,kicma me rastura,spava mi se..idem kasno krmit (ipak praznici su,ne?smijeh)i umorna sam jako,al ne zelim praznike i toplo vrijeme tratit na spavanje
prekprekjucer (znaci u srijedu XD) JE marija dosla spavat kod mene..morale smo se zbudit u 8 ujutro kak bi zvale mog lavli bracu (vanjura) da se probudi jer mu taj dio tesko,jako tesko ide..(jer taj dan su se u 10 treali nacrtat jan,luka,hana i anja kod menesmijeh)hehe
prekjucer smo hana i ja isle krmit kod marije i ponosim se jer smo oko 1 isle spavat a ne oko 6 ko inacezijev
ugl. sad sam vam ispricala sve sta mi je palo na pamet sta sam radila ovaj tjedan
ae uzivajte mi maj lavli ljudovi dok mozete a onda pocinje drazesna nam školica
ae mah mahkiss
Image Hosting by Picoodle.com

- 20:16 - Komentari (51) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.