¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

29.12.2006., petak

ae ovaj put nea naslova XD

bijah danas ujutro na šišanju..probudila sam se u pol 10.dosla tam sa sister u 11 i cekale smo..do..hm..14 sati,mda...do 14 dok se sve ove babuskare ne zrihtaju za lepu nam dolazecu novu godinu..pa koj kurac se ti rihtas kaj ides na tulum jebal te vrag a ja treala posisat vrhove jer se nisam dugo sisala..jako,jako..al jako dugo (ne zelite znat kolko dugo) ugl. prije mi se vise svidjelo jer mi je bila fina valjovita i rascupana puna cvorova i domaćih dredova (jer se ne češljam) a sad je ko svila,svaka dlačica na svom mjestu,fini razdiljak sa strane ..lepo lepo..sam kaj se sad osjecam ko jedna od onih frikova kaj idu svaki dan u frizeraj na novi friz i na svijeze blajhanjenamcor heh..no dobro..ova zenska kaj mi je prala kosu morala me je i raščesljat..to je trajalo oko 1 sat jer je bilo sve zapetljanoosmijeh ugl. zenska neka mlada u pms-u sva pizdila oko moje grive kak se neda raščešljat,onda zvala drugu frizerku da joj pokaze kak ovak nes nije jos vidla i da joj pomognesmijehugl. ja sam se slamala od smijeha..pitajte anjudead jos kad sam ju vidla u ogljedalju kak se ona ceri..ma sve puno dogodovstina iz frizeraja pored ribnjaka..muahaha
maloprije porucah ribuno i onda ce valjda hance doc do mene (a nadam se i anjce) pa idemo u grad,pa joga,pa mocvara..
onda idem kod mie krmit..bit ce lepo leposmijeh
da ugl..jucer bijah vani,u melinu pa nes malo u runi..MDA..PA SE anjce tam od cibone moralo vuc do trga po menesmijeh kiss anja,i dankekiss
a ja se jos izgubila pa me morala cekat..blabla..sry
deadrofl



i evo kuhinjica,cakano XD..smijeh

- 16:12 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.