¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

27.12.2006., srijeda

:) sretno dijete XD jea men

danas skuzih da ostadose bez cd-a sretno dijete (izgubih ga definitivno) i filma kose..kratko receno ostadoh bez svoje imovine..boze zake mi to radisrolleyesjucer bijasmo vani mare hana i ja..bilo je prejebeno.isle smo u grad (e ak ste vidli 3 cure,zbunjenog izgleda,jedna sa veeelkim crnim šeširom od jednog metra iz gardalanda,druga sa černobilskim plisanim psetom THE DOG sa ogromnom glavurdom(al kjut jecerek)i treca koja sa kamericom hoda po gradu i bulji u ljude ko retardinjos onda smo to bile mismijehrolleyes..)prvo smo osle u hard rock na vrucu cokloladu onda je mare zicala neke 2 cure sa strane pljuge i tako se upoznasmo sa njima..marina i zrinka(jej zapamtila sam) onda smo ih pitale kakve imaju daljnje planove poslje hard rocka i rekle su da neaju nis u planu i tak smo ih pofurale sa sobom u kuslanovu kod frenda u podrum..bilo je divno..svirasmo i pjevasmo.stvarno je bilo krasno..ja sam cak svirala bubnjeve (ok probala sam i nisam bas neki talentrolleyes hehe no ugl bila dobra zabava..do frenda,jana(znate ga sa slike u prvom postu) smo se nas 5 izgubile 10-ak puta a meni se pišaalooosmijeh,ma uzas, onda smo dosli napokon do njega nakon kaj nas je doso po nas debilčeke i odveo nas kod sebe doma i mariji i meni pristojno punudio svoj toalet weee i svi bili sretni i zadovoljni.poslje jana smo isle drito domeka na toplo na msnsmijeh to bi bilo to
kiss
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

- 14:35 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.