¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

25.12.2006., ponedjeljak

ljudi moji sretan vam Bozic

helou ljudići..za pocetak vam zelim sretan bozic..nisam bila na misirolleyes don ivo ce me ukokatnojucer sam bila kod tete sa obitelji na badnjaku..e ljudi moji SAD TEK VIDIM OD KOG SAM NASLJEDILA LJUBAV PREMA Alkoholusmijeh...svi se nacugali..pol njih docekalo bozic spavajuci..moja baka naprimjerwink....danas su mi dosli gosti na rucak..ja sam pozderala puricu i mlince i skocila na komp..znam znam nepristojno sam dijetesmijeh.mia srce da ne zaboravim rec obozavam te i uvijek ces imat posebno mjesto u mom srceku bebač..obozavam te 14 godina i ti to znas bejbsmijehparty.razmisljam di cu za novu..najvjerojatnije sa ekipicom na trg na novi val..e da ne zaboravim rec..RAMONA voljam tesmijeh i fala na pomoci onaj dan ..znam da sam ti sjebala zivce sa dizajnovima i blogovima i svim kurcevima..i znam da si pizdila iako to nisi pokazala..puno fala.kiss XD.
izgubih cd sretno dijete..pa ubit cu se jaboteee nigdje ga nemrem nac..dobih i knjigu kad miki kaze da se boji pa svrsavam na štulića i njegove savrsene poze sa đitrom jea mensmijeh
ae dost za danas.kissam vas pus puskiss (P.s ALL I WANT 4 CHRISTMAS IS YOU..)
ok evo sad par fotkica:
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
OVO JE AMY PREK cam na msn-u..lol zbunjeno cedo
Image Hosting by Picoodle.com
juan pablo..lik iz razreda,rodom iz kolumbije..lik je lud XD i pablo fala na privjeskusmijeh
Image Hosting by Picoodle.com
CAPAN
ae pusa ljudicikiss
Image Hosting by Picoodle.com
moje i jocipovo posvojeno djetešce.lol XD
- 14:50 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.