¤ Ja sAm OvAkVa ROđEnA A KoJe Je tVojE oPrAvDaNJe? xD ¤

24.12.2006., nedjelja

helou maj svit vrld..aj vona sej tu ju meri krismas end hepi nju jir vit mač alkohol and grlfrend ,bojfrend


sou dis is maj frst post on maj trd blog:rofl..olej ljudovi ja vam umirem doma od grlobolje,zadnja 3 dana sam nijema jebo ga vragecrolleyes ...subota je i ekipica je vani a ja tu skupljam prasinu za kompom i zracim se buljeci u njega vec 6 sati(aj lav himcerek) iam msn joga_majstorica@hotmail.com i sad ak oš popricat javi se.smijeh.u ovom blogecu cu probat pisat sta manje o skoli a sta vise o mojoj svakodnevnici ,maj boring svakodnevnici..aj kisskiss
evo malo fotkica:
Image Hosting by Picoodle.com
ja za pocetAKsmijeh
Image Hosting by Picoodle.com
ANJA I JA.bwhaha
Image Hosting by Picoodle.com
to je moj stol .weee XD
Image Hosting by Picoodle.com
mare srce,neoj me ubit kad ovo vidis :) lol
Image Hosting by Picoodle.com
vanjur(bracooo) i jančesmijeh
Image Hosting by Picoodle.com
anja,ja i prikrpo se frendsmijeh
Image Hosting by Picoodle.com
pablito,karlo i mare lol muaahahha
Image Hosting by Picoodle.com
u zenskoj svlacioniwink
tImage Hosting by Picoodle.com
frendova guzasmijeh a dobra je nea sta
Image Hosting by Picoodle.com
hancesmijeh
Image Hosting by Picoodle.com
sra,mare i hanasmijehcerek
Image Hosting by Picoodle.com
curkiceeeecerek
Image Hosting by Picoodle.com
kaj nisu sljatke moje cujicekiss muahaha=)
Image Hosting by Picoodle.com
opet njiih 2 weee
Image Hosting by Picoodle.com
hana :)
Image Hosting by Picoodle.com
i evo vam ja za krajdead
kiss kiss
i jos zaboravih zahvalit honey na ideji za ovu krasnu adresu..idiot bez predrasuda..danke danke honeysmijehsmijehsmijeh

- 10:59 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.