-svako ima svoje razloge,i kad razlozi ne postoje-

06.06.2006., utorak

Novi post...06.06.2006...

Trenutačno je 21:50 ...juhu ,nije bio smak svijeta...još ima vremena kojih dva sata i 10 minuta...nadam se da je vragu danas slobodni i da ne radi...mislim šalu na stranu,kaj je tu vražje u 6.6.2006...

kao prvo ovdašnji broj je 662006...dobro da je 6.6.6666 pa bi bilo 666 666....ne...ali onak...haaaaaalo?MA jok...imam radosnu vijest....Imam šanse da prođem s 5,0 .a još mi sam hrvatski treba zaključiti...a to mi nikad nije išlo...ali bum stisla...jer htjela bih ići u Mioc....msilim,škola je zakon...ima najnovije kompove a na to se palim :P ...hehe...ali još je predamnom 8. razred tak da je bolje da šutim...hehe...a baš sam happy...probably ću dobiti skuterčič od 50 cca...sve je dobro...sam da me policija ne uhvati pa da mi daju zabranu polaganja...viii....to ne želim,zato kaciga na glacu mirno u gradu i cool sam...heheh...ima ko iskustva s skuterčima da me savjetuje,bilsa bi zahvalna!Pusa svima i pozz...


PS: škola je pri kraju!!!
- 21:48 - pljuni (4) - sam 11 lipa + tinta - #Spermalink

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

vidim komentare/čorav-a sam

Bla / bla ... glog...flog...slog...blog...

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com

KLIKNITE:

http://www.callme.nm.ru/schild.swf?namee=neli

Moja klapa...

ovo je ines:




Ovo sam ja:




Ovo je Ana:




Ovo je Tea:

a href="http://www.dollielove.com"target=_blank>


Pa sad kao vile:

Ovo je Ines:





Ovo sam ja:




Ovo je Ana:




Ovo je Tea:




Opet iznova:

Ines:












ja:












Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dollielove.com




Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dollielove.com




Anime and Cartoon Dolls from Dollielove.com




Anime and Cartoon Dolls from Dollielove.com




Anime and Cartoon Dolls from Dollielove.com



PS:ak vam smeta,mjuza je full dolje,pa isključite!

LJUDI ovdje je CHAT I CHATAJTE!!!!













Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



24.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



1992.

Myspace

Myspace




Cursors



Just me,ak nemaš ovu copy ju...!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts





Dizajn by:


Tri mudraca


najbolja stranica o ljubavi,ljubljenju i tim stvarima ikad...!!!Svi potrebni savjeti su ovdje,samo ima jedan problem,da ih pročitate,morate znati engleski!!!
sheilas kissing both

www.SlikoMat.com

Moj mjuza blog:

Doživjeti stotu




Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com



Važno znati!!!

Inače postove pišem tam nekim bojama ali:

kad je post u žutoj ili svijetlo plavoj boji boji znači da je meni full važan,ili da bi bilo pametno pročitati ga!

Za obavezno posjetiti/koga ja citam:

filip
lulyca
puma
blog s meni najzanimljivijim sadrzajem,sw ofkorz
freestylerica
just she
sharona
baxon
moany
neki mali
jelena eminem

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Prljavci rulaju!!!

Ovo mi je njihova,ako ne i naj pjesma,ispušeš se:

[strong] Ne zovi mama doktora[/strong]


Ma ne plačem mama,

ne rade to muskarčine,

o neeee,

sve je to od dima,

ma kakve emocije.

I to što ne jedem mama,

to je stvar linije,

i sama znaš da ne trpim savjete.



Refrend: Što sad ljubav,

ma što sad ljubav ima s tim,

kad te više ne volim,

kad te više ne volim.



Što sad ljubav,

ma što sad ljubav ima s tim,

kad te više ne volim,

kad te više ne volim.



Ne zovi mama,

ne zovi doktora,

jer nema lijeka,

protiv tog otrova,

ma dobro mama,

preboljet` ću ja to,

samo pusti,

nek` svira glasno

Rock `n` Roll.


Uuu.. Ne zovi mama doktora,

Uuu.. Ne zovi mama doktora,

sto sad ljubav,

ma što sad ljubav ima s tim,

kad te više ne volim,

kad te više ne volim



[strong]Heroj ulice [/strong]

Verse: Uvijek sam želio,

biti heroj,

ne kao, James Bond

prokleti tajni agent.



Želio sam biti,

Heroj ulice,

bar jedan dan,

djevojko bar jedan sat



Verse: Uvijek sam sanjao,

da je neko drugo vrijeme,

Ja bih bio Romeo

a ti Juliet,



Uvijek sam sanjao,

da sam ja heroj,

koji će promijeniti,

čitavi svijet



Chorus: Prisiljen da razmišljam

Ja shvatio sam sve,

nisam rođen da budem heroj,

Oh’ ne, ne, ne

I najemotivnija

[strong] MOJOJ MAJCI[/strong] (Ruža Hrvatska)

Verse: U njenu sobu,

uđem tiho

tiho, baš

na prstima,



bojim se,

da ne zalupim,

glasno vratima

zaspala je zadnja ruža hrvatska.



Verse b: I tek sad,

kad te nema,

tko će jutrom

da me budi,



I tek sad,

kad te nema

dobro znam

ti si bila zadnja ruža hrvatska.



Chorus: Ružo,

moja ružice

sve sam suze,isplako

noću zbog tebe.



Ružo,

moja ružice

sve sam suze,isplako.



Verse C: I kako sad,

ovako sam

protiv tuge,

i oluje



Kad smo bili,

kao prsta dva

prsta dva,

jedne ruke.



Uđi u svoj blog... :)



A-A-početak (ma stavila bih svoje ime al njeću da m,i netko ne prepozna blog)
Auto-korisna stvar
ali-volim tu riječ
B-bruka,blamaža-često mi se događa
brat-imam ga
C-Crvi-bljak iako čujem da su ukusni
Crikvenica-tam ljetujem od malena
D-daske-imam sve,hvala Bogu,daske u glavi
Dinamo-ja volim,najmiliji klub
Dž-džip super vrsta auta
Đ-Đuro je zakon(znate redatelj i glumac,kaj Našu Malu Kliniku smišlja)
E-engleski je prelijep jezik
Egipat-top destinacija koju želim posjetiti
F-flegma,uvijek zaboravim ka jto znači
G-groblje,spooky mjestašce
H-Hrvatska,moj dom
I-Indija,druga na ljestvici top 5 destinacija
Island-5 na ljestvici bla,bla...
J-Jožek,full smiješno ime
K-kaj,ponosna riječ
L- lubanja,ne bih mogli živjet bez nje
Lj-ljubav-lijepi i bolni osječaj,al naj
M-mama-da je nije nebi ni mene bilo
N-nada,u nadi je spas
Nj-Njofra-sladoled moje mladosti i sadašnjosti
O-Opa,voli se čuti
P-Prijatelji,ne mreš bez njih,
Prljavci-naj naj
Purger-lijepa riječ,al nažalost nisam jer mi starci nisu
iz Zg,no to sam u đuši
R-red,rad-to me već živcira
S-Sestra-imam ju
Š-šmrcanje,mrzim kad šmrčem
T-tata-i on je pridonio meni
tramvaj-hvala na njima
U-uredno,volim uredno,ali sam u sobi sa sestrom koja je hm...
(neću reći jer može pročitati,al me kužite)
V-viječnost,valjda postoji
Z-Zagreb je najljepši grad...bla,bla
Ž-život je nešto naj!!!!







Dinamova himna - Dinamo ja volim

popevke sam slagal i rožice bral
i svu svoju mladost sam tebi ja dal...

e,e,e,e,e,e,e

navi,navijaj,srušit će se stadion
nek je nered nek je lom,ja te volim
dinamoooooo
dinamoooo....

i znaj,da Bog,zna za sveto ime to,sveto
ime dinamo,
i u nebo s njim i u pakao bbb dinamoooo

nek se pale baklje sve,za sve nas za purgere,
jer na barjaku modrom
piše samo dinamoooooo

i kolcem,i lancem i boxerom u glavu
udari razvali za dinamovu slavu......

Ne diraj ovo dolje
kakva nepodopština!

Lonely-Akon









Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com


NIsam židovske vjeroispovijesti...ali shalom!

Linkovi




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ove gore su za pljunut,ali ove dolje stranice su coool:(a nekim čudom sve ljude poznam)

Lu
freestylerica
puma
just me
dve frendice mia i eva

Ovu ne poznam ali ima supač blog!

sharona

sorryte ak neke koji su mi dobri nisam upisala,ali eto jurim...budem i vas...

Hy ljudi...

Najvažnije što trebate znati o meni je :

TEENAGERKA SAM...
-najljepše doba
VOLIM ŽIVOT
-jer je lijep
NIKAD SE JOŠ NISAM ŽVALILA
-ali ću uskoro :)
NEKADA SAM KOMPLICIRANA
-nitko nije savršen