utorak, 28.11.2006.

Melankolično popodne ...

Baš me nekako danas ulovila neka faza ponovnog uživanja u slušanju po meni najveće grupe svih vremena Pink Floyd. Pošto sam djevica po horoskopu zna me ponekad puknuti melankolija i uvijek u takvom soundu i sjećanjima na prošlost kad sam ko klinac od jedno 10 godina gutao Pinkiće, Mike Oldfileda, Jean Micheal Jarre, Tangeren Dream i ostale majstore, te žicao staru da mi da lovu za dobre stare LP ploče da bi sav sretan otrčao u ex Jugoton u Bogovićevoj , nalazim nove pozitivne vibre i ne mogu a da mi se na moju bedastu facu ne zalijepi smiješak.
Koliko god je vrijeme depresivno i gledaš kako se svijet oko tebe mijenja u nimalo pozitivnom smjeru muzika te, kako bi neki rekli, hrani.
Daje ti snagu za neka nova vremena, na ono što te čeka, na sve ono lijepo što te čeka i tjera te da si zadaješ ciljeve … ponekad male … ponekad velike … ali bitno da ih imaš i da u svemu vidiš i lijepe stvari … da prepoznaš ljudsko u ljudima i da se veseliš skupa sa njima.
Uvijek se sjetim svog pokojnog profesora u osnovnoj školi ex Otokar Keršovani … da da dečko iz centra mah … koji nam je ko klincima jednom rekao … bio mi razrednik od 5. do 8. razreda … da kad dodješ u 40-te onda se okreni iza sebe i vidi što si napravio u životu.
Ja još nemam 40 … i imam se još nahopsati do tada (cca 6 godina), ali često to radim … treba biti uvijek iskren prema samom sebi i pogledati što si učinio i što si naučio.
U svakom slučaju svijet bi bio puno siromašniji da se nisu rodili ljudi koji su eksperimentirali sa muzikom i nama dreamerima nisu dali mogućnost da uživamo u lijepoj muzici i samim time uz pomoć nje otvaramo nove poglede, iskrene poglede prema sebi i drugima.
Kažu da Mozart liječi svojom glazbom … !?
Ne samo on …
Manje gledanja glupog TV, ispraznih šala, jadnih Big Brothera, degutantnih vijesti i filmova kojim mlađim generacijama ispiru mozak i na jedan fini i legalan način čine ih malim slatkim budućim zombijima.


Svima vama dnevni zadatak … više muzike manje TV, pa makar neki od vas i slušali cajke … bolje i to nego gledati Hloverku Novak rofl

Hvala Pinkićima … thumbup



- 16:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Counters
Counters