nebosklon

srijeda, 01.08.2007.

RAspuknuće

osjećam onu finu obamrlost koja je posljedica dugog iščekivanja. bilo bi u redu kad bih imao povoda nešto
iščekivati. ne, to je samo osjećaj!
drago mi je da su one strašne vrućine iza nas. već je bila neizdrživa opća zabrinutost zbog globalnog zatopljenja. budući pamtim mnoga ljeta neka, mnoga, bijahu duga topla i prije nego je globalno postalo trend.
drago mi je da je se vlatkica snašla. bio sam ,inače, jako zabrinut: zbog gaćica i ostalog, a možda joj gaćice i ne trebaju--toplo je! bok vlatka, drži se!
vidim u novinama nedavno, prije tjedan dana, da je ljubo vratio gradu stan. mislio sam sad će netko objavit kakav žirnjak za pomoć, kad vidim ljubo kupio, uredio fini stari secesijski hotelčić u opatiji--odmah mi bi lakše. hoće li i oni ljudi, bajkovitih imena, a inače se strmopižđuju niz snježne padine, učiniti isto,
budući da od šale i u kešu kupuju kuće, fala bogu, vratiti ono socijalno onima koji: nisu znali, nisu smjeli, nisu htijeli iz bilo kog razloga kockati se sa strminama. pun kufer mi je mog rada kad sam i nakon tridesetgodina na negativnoj nuli.
a već mjesec dana se jebem posuditi od onih kojima je to u opisu njihova razloga opstjnosti--banke.
11 jebenih tisuća kuna! ne daju- na crnoj listi sam! zbog nekog duga od dvije tisuće kuna, kriv sam priznajem, moja je greška što nisam bi oprezniji. želim ,dakle, posuditi desetak tisuća vratiti te dvije i kupiti sinu računalo od oko tri tisuće-- ne može.

koji sam ja jebeni luzer. a banderas ženi obećo kupit veći stan, a kad banderas obeća nema da nema:
prodo manji uzeo kredu u stotinama tisuća "ojro" i lijepo 300m kvadrat! onaj dečko koji je zbog jaja prodo stari auto da plati operaciju u "esterajhu" ušo u kupovinu 180m na kvadrat: isto prodo stari
na kvadrat i kreda u desecima tisuć "ojro". jebote, a meni ne mogu posuditi deset jebenih tisuća kuna.
ženi nism ništa obećao, sinu sam obećo računalo.
čak i skromni gradonačelnik gorice, pun ku...c mi je skrimnih i uspješnih, ide se vjenčat na karibima---od
kud mu lova za tu exsibiciju!?
a i cura mu kupila stan od onog bez jaja a nema još trideset. ja prek pet banki ne mogu posuditi jebenih 10 tisuća kuna. ne mogu više!

01.08.2007. u 22:19 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

komentari, događasnja

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr