srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari VidISh/vidIsH nOt

Opis bloga

Mi luđaci upisali gimnaziju i živimo za društvo, kavu, partijanje i naravno party... :))...

Ti si biće broj...
Free Site Counter
Free Site Counter

Mi sjebani rakovi...hahahahasmokin
Image Hosted by ImageShack.us


O nama… =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kristian...party njami rofl
Nadimci: Kiki, Kikach, Bebach, Tenkić(nadimak koji mi je prišila Mia wave i sada me sve više ljudi tako zove)...i milijun drugih jer me skoro svatko zove drugačije...wink
Dan kada sam razveselio ljude došavši na svijet(šatro): 1.7.1991.
Horoskop: Rak
Živim: u Rijeci na Pehlinu (Pehljin rulz naughty)
Volim: zabavu, izlaske, ići svugdje, jestinjaminjami
Škola burninmad: 2.D PSHGparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dolores...partynut smokin
Nadimci:Dodo, Doda, Dodica, Crvena, Crveni zmaj ali ne volim kad me netko zove Dollymad
Dan kada sam razveselila mamu i tatu došavši na svijet(šatro): 30.6.1991.
Horoskop:Rak
Živim: u Rijeci na Vojaku
Volim: kavu, cigare, sedamdesetecerek,Freddie Mercury i Jim Morrisoncerek,frendoveparty,skijanje,knjige,Scoo-moj pas i moj mali kaktus
Škola: 2.D PSHGdead


LINKIČI OD LJUDI:
BLOG JEDNOG I JEDINOG 2.d
RED DR@GON
JEZIČARKE
SANDRA ILI TI SAKY
LARA&IVANA
DOLLY
MAŠA, ANJA& DOLLY

MALO PJESMICA...












SLIČICE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Naš zaštitni znak...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

roflfino

utorak, 31.07.2007.

... Odlazim,odlazim sa planete putujem ...

Image Hosted by ImageShack.us

Hm,da...Samo sam vas htjela sve pozzdravit prije nego ša odem u selo i jedno malo veće selo 7 dana,tj.London...Šalim se(za selo).Evo danas popodne putujem za Povljanu,lijepo ću se tamo kupat i sunčat i onda se 9.8. upućujem u London city.Prvo dva konjaka ili stocka prije aviona,hehehehehehe...
Niš onda,javljat ću se ppl mailovima a Kiki će pisat postove ako ne bude u depresiji...Ma neće,zvat će me stalno,je tako???
LJUBIM VAS JA I BUDITE POZZDRAVLJENI!!!

...Dodica...



| Piši do mile volje (2) | štedi šumice... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.