body xXxMnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelj će te iskreno voljeti i ostaviti će ti trag u srcuxXx - xXxł jU§t ŁoW€ yOuxXx - Blog.hr body

nedjelja, 25.05.2008.

xXxMnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelj će te iskreno voljeti i ostaviti će ti trag u srcuxXx

Netko je rekao kako je prijatelj dar koji dajemo samima sebi, drugi
dio nas samih, odraz u zrcalu. Prema Websterovu rječniku prijatelj je "osoba koju
osobno dobro poznajemo i koju srdačno cijenimo i volimo." Prijateljstvo ne samo da
nas obuhvaća nego i počinje od nas. Privlačna snaga prijateljstva ima podrijetlo u
čovjekovim postupcima.
Što čini prijatelj? Kako se prijatelj ponaša? Što prijatelj traži od drugog
prijatelja? Odgovori na sva ta pitanja vrte se oko riječi "ljubav". Prijatelj voli!
Prići nekome s ljubavlju znači proniknuti u tu osobu i pronaći ljubav za koju želimo
da se odrazi prema nama. Kad volimo sebe, kad smo prijatelj sebi, u mogućnosti smo
privući prijatelja. Kao vlastiti najbolji prijatelj imamo mogućnost davati drugome.
Prijateljima je zajedničko djelovanje u interesu onog drugog. Prijatelji nastoje
ostvariti suživot, komplementarnost i zajednički razvoj u smjeru razvijanja većeg
dobra u međusobnom odnosu.
Prijateljstvo počinje kad naučimo kako biti vlastitim najboljim prijateljem. Kako to
postići? Prije svega trebamo prepoznati i odrediti pravo vlastito "ja" i potom svim
srcem, dušom i tijelom biti to što doista jesmo. Kad upoznamo pravo vlastito "ja" i
otkrijemo nove čudesne stvari kojima raspolažemo, bit ce nam lakše voljeti sebe. To
nema nikakve veze s čovjekovim egom. A u Bibliji stoji:" Jer on je onakav kako o
sebi misli" (Izreke 23:7). Kad spoznamo svoj istinski duhovni identitet, ne samo da
vjerujemo da smo mudri, puni ljubavi i moćni - nego i ponizno znamo da sve to doista
i jesmo. Potom ce biti lako biti prijatelj drugima. Ljubav uvijek ima snagu. Ljubav daje.
Kad jednom osjetimo čvrsto prijateljstvo prema sebi, bit ćemo u mogućnosti dar
prijateljstva ponuditi i drugima. Ili, kako je to Emerson tako lijepo izrazio:
"Prijatelja možeš imati jedino ako si prijatelj."


xXxNajviše što mogu učiniti za prijatelja jest jednostavno biti njegovim prijateljemxXx


Kao što i sami vidite odlučila sam pisati o prijateljstvu,
jer u mom životu prijatelji su sve,oni suosjećaju samnom,
tješe me kad mi je najpotrebnije,svaku suzu djele samnon,
prijateljstvo je kod mene na prvom mjestu,lako se nekima čini da nije.
Neki prijatelji su me jako razočarali.....ali oni zbog tog nadam se imaju
svoje razloge i zbog toga im mogu progledat kroz prste....
Stekla sam neke nove prijatelje i shvatila kako su posebni,
dragi i osjećajni,nebih sada navodila niti jednog,ali ću im jednom
rječju poručit:˝HVALA ŠTO STE MI PRIJATELJI˝.


xXxEvo jednu pjesmicu koja je posebnaxXx


Hvala
onima koji su mi se
smijali.....
bez njih ne bih
plakala.
Onima koji me nisu
mogli voljeti...
jer bez njih ne bih
upoznala pravu
ljubav.
Onima koji su
povrijedili moje
osjećaje.....
bez njih ne bih
znala da
ih imam.
Onima koji su
me ostavili.....
bez njih ne bih
otkrila sebe.
Ali onima koji su
mislili da neću
uspijeti....
njima zahvaljujem
najviše
....jer bez njih
ne bih niti pokušala!>>



















19:59 - Komentiraj ( 69 ) Print - #



  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

xXxNa oVoM ߣoGu Ć€t€ kRoZ
n€kO vRiJ€m€ uPoZnAt MoJ
mAŁł aŁł pOdO§tA zAnłmŁjłv
ŽłvOt.OvAj ߣoG płš€m KaKo
ßłh TaJ dJ€Łłć §vOg MaJuŠnOg
ŽłvOtA pOdJ€Ła §a VaMa,KaKo
ßł§t€ §€ łmAŁł č€mU §młjAtł,
TuGoVaTł,rAdOvAtł ł dJ€Łłtł
JoŠ §vAkOjAk€ €mOcłj€...
AkO §t€ zAdOvOŁjnł oVłm
ߣoGoM ł jA ćU ßłtł!!!xXx

xXxO mAŁoJ cUrłcł kOjA płš€ oVaJ ߣoGxXx

~OnA jAkO vOŁł... ~


...sebe onakvu kakva je...
...jednog majenog...
...obitelj...
...prijatelje...
...lolypop...


Image Hosted by ImageShack.us

...sladojed...
...cokojadice...


~OnA mRzł... ~


...bahate ljude...
...sve one koji je tjeraju da mrzi...
...sve one koji je preziru...
...sve one koji nemaju osjećaja...
...sve one koji je tjeraju na plač...
...kad joj se naređuje...
...kad netko upravlja njenim životom...
...kad je netko vrijeđa...
...neka jela...
...kad ju sestra iživcira...

Image Hosted by ImageShack.us


boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com

boomp3.com


˙°~Ja §aM~°˙



Malo šašavo biće izgubljeno u vremenu i prostoru,
koje je preemotivno lako se to teško primjećuje kod nje
([ne furam se na emo likove i emo stajliš])nisam jedna od njih
samo sam preemotivna osoba koja je u životu postigla sve
osim jedne stvari u životu...Image Hosted by ImageShack.us
khhmhhXD
zovem se Katarina a zovu me Kety,kate...idem u 8a razred...i živim na Rabu...
dosta sam tvrdoglava i smotana
ovaj zhivot mi uljepsavaju mnogi ljudi bez kojih ja nebi mogla zhivjet...
a to su moji best piplsi...Tina,Meri,Ady,Nina,Ana,
Luce,Stela,Lory...Teća,Franjo,Tomo,
Gogy,
...te ljude ja jednostavno obozavam i sve bi dala za njih =))
uvijek sam spremna pomoc drugima ([na najgori mogući način..hehhehahah...malo čudovište ča ne??!!])...
dosta sam smotana osoba,to je glavna tema koja me svaki dan zahvaća...
stvari dosta sporo shvacam...
I´m supid([ŁoŁ])...
još sam u pubertetu pa znate kako to sve izgleda xD
imam dosta problema s kojima sam se naučila živjeti
((brawoooo za meneee xD ))
u svakom covjeku pokusavam nac nesto dobro i mogu rec da mi to dosta dobro ide xD
imam dosta povjerenja u ljude pa se tako svakoj osobi dosta brzo povjerim al me na kraju uvijek vecina njih razocara ((na sto sam vec navikla))
I am strong..heheh([moš mislit!!])XD...XD...XD...XD

xXxLj€p J€ o§j€ćAj ČłtAtł pR€dłvN€ §tłhOv€xXx

Ti si pjesma i hoću da te pjevam.
Ti si san,hoću da te sanjam.
Ti si ljubav,hoću da te volim.
Ti si mi sve uživotu i zato hoću
da postojim!
Image Hosted by ImageShack.us

Ako nekog voliš,voli ga polako
Jer sve što je brzo ide naopako.
Ljubav koja brzo plane,brzo se i gasi
A ona što lakše tinja,vječno život krasi!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Što mi pružaš ruku za rastanak i
što kažeš da mi želiš sreću da
je sreća ostao bi sa mnom,
tvoje želje i pozdrave necu.
Ne trebaju mi ruke tvoje
neću da me žališ!
Da od srca želiš,
zašto bi se rastajali?
Necu da me lažnom nadom tješiš
i bol da mi stvaraš,imaj duše,
nemoj da se smiješ jer
osmijeh me na rastanku našem boli.
Ne trebaju mi ruke tvoje tražit ćeš me,
al' će biti kasno što istinu na rastanku skrivaš,
kad odeš sve će ti biti jasno.
U snu ćeš me počet ljubiti al'
znaj tad će biti kasno!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Znas li što je daljina?
Čuti a ne vidjeti te!
Znaš li sto je čežnja?
Željeti te a ne taknuti te!
Znaš li što je ljubav?
Iznad svega tajno voljeti te!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Anđeli će te čuvati,
kiša će za tebe padati.
Netko će ti sa neba zvijezdu skinuti,
svijet pokloniti.
Ali te nitko neće kao ja voljeti.
Image Hosted by ImageShack.us

ŽIVIM jer su tako htjeli!
VOLIM jer tako sudbina zahtijeva!
PATIM jer ne viđam oči tvoje!
UMIREM jer volim nešto što
nikad neće biti moje!
Image Hosted by ImageShack.us



xXxMnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelj će te iskreno voljeti i ostaviti će ti trag u srcuxXx - xXxł jU§t ŁoW€ yOuxXx - Blog.hr
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.