..::I kad nisi pored mene vidim samo tebe::..

02.06.2005., četvrtak

*UV-Zrake*

Hej ljudi,evo malo sam lagano postala nova(ljetna) Petra:)) heh...prošlo ljeto je bilo savrsheno jer smo bile tak urokane 24 sata na dan da nije bilo vremena da nam do nekog bude stalo,automatski s tim nismo patile i uživale smo i mislile i pazile samo na sebe,e tako odlučismo u ljepom sjećanju na to ljeto tako provest i ovo ljeto no ovaj put se ne moramo previše mijenjat jerbo nam je to ljeto lupalo i bubnjalo u nama cijelu godinu tak da sad sam to pustimo iz sebe i savrshena zabava i barenje bez filinga te zamaranje šta će netko mislit i to je to! Zato bi ovim putem obavjestila prijatelje svoje da mi se živo jebe za sve,samno mi je do mene i moje zabave!
_______imo je Marko pravo,uvijek sam bila umišljena,bahata i sebična i uvijk ću takva ostat__________

:Tina vukov & matija dedić trio: tuga dolazi kasnije
jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dođe neko
i rasplete sve što veže me
sve niti ovog sna
možda tad ću ti priznat`
koliko sam te voljela

jednom kad mi sretnemo se
u vrevi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada
i ako se ti osmjehneš mi
kao nekada
možda ti priznam
koliko sam te voljela

možda ću tad reći ti sve
ali danas još ne
to ne rade velike djevojke
one tek nasmiješe se
i odu bez tuge, jer tuga
dolazi kasnije

jednom kad ti pogledaš
u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje
tad ćemo mi pričati
dugo ko` nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela

možda ću tad reći ti sve...
- 15:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Songice:))