..::I kad nisi pored mene vidim samo tebe::..

30.05.2005., ponedjeljak

"Keep on moving"

Joj evo opet sve iz početka....ajooooooooooooooooj! Jadna ja maloprije stigoh kući cili dan ništa ne radih NARAVNO,dođoh iz škole pa je Melči došla k meni dat mi pismo,pa sam joj ja odg io otišla do nje pa smo se pomirile i otišle k meni gledat film,pa nam se pridružio i Vedran i tako se izvalismo u vreće i gledasmo TV i žderasmo:jagode sa šlagom,kolač od jagoda,rižu,sir "Picok":)) i kruh:)))))))) ajooooj!! Onda smo otišli do Melite prošetat i onda smo se vratili k meni gledat video-clipove(moji najdraži motorichi...),onda oni pobjegaše kući,Marko je doša do mene otišli smo do benzinske i naravno rija nas je zaustavila;)) to ja donosim nesreću(ajoooj) al nije bilo nikaj onda smo se prevezli 2-3 kruga po Ivanichu i otišli do Žerke zapalit pa do Kloštra pa u ulicu zapalit pa doma....Šećer na kraju dana....MOTOR....i moj najdraži bivši:)) Zekam se ja,eto to su dobri odnosi,pravi frendovski:)) A sad si idem "dragom"(frendu mislim) poslat SMS i odo spat. Ekipo postraf vejiki
- 22:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Songice:))