subota, 20.10.2007.

IN THE MEMORY OF...

Došlo mi da napišem post jer sam se sjetio nečega što je i više nego vrijedno jednom okupit u jednu cjelinu i napisat...

otprilike u ovo doba, točno prije dvije godine osnovan je

MIDNIGHT SUN (October 2005. - March 2007.)

10. je mjesec 2005.

Crash i ja smo taman izašli iz jednog banda i imamo ideju o novom...
ali samo ideju...ne i ljude koji bi u njemu svirali...
išli smo na engleski na sveučilištu...
taman bili upali u novu grupu, sreli dosta novih ljudi, tako i BloodRaven-a s kojim smo se skompali zbog sličnih glazbenih ukusa...
jedno veče izlazimo s engleskog, Raven pita Crasha jel ima cigaru...
naravno da ima i da mu...
"dečki, jel svirate vi šta?"
"sviramo"
tako smo počeli pričat ko šta i kako svira, i jednostavno smo došli na ideju...
"mi smo taman krenuli osnivat band, a trebaju nam neki još, oćeš s nama?"
"može"
i tako je počelo...

već za koji dan Raven je došo do mene pa smo mal tako svirali i to...
tada sam ja još bio ritam gitara, on solo, a Crash bass i vokal...
trebali smo bubnjara...
jedno veče vodi on mene i Crasha da upoznamo njegove ljude i tako to...
dolazimo u Bastion, u kojem smo tada i par mjeseci iza toga provodili svoje najbolje vrijeme...
upoznajemo Dinu (tripp) koji isto svira gitaru, al kak smo trebali bubnjara, reko je da će se dogovorit sa Alenom iz Wasteda, a taman je i mene učio svirat pa sam mogo i za njega dogovorit...
tako smo se nekad nalazili i nešta malo svirali i nakon nekog vremena tripp je spletom nesretnih okolnosti izašo iz banda...
tada u band dolazi Ravenov dugogodišnji prijatelj Stjepan (Storms), ja sam prešao na bass, a Crash je bio samo vokal... i tako počinjemo svirat s njim, ali još uvijek nema bubnjara...
onda sam se sjetio svog jednog lege za kojeg sam znao da svira bubnjeve...
čuo se s njim, našli se s njim i rekli kao može, nek on bude...
no međutim onda su krenule poteškoće, dogovorili smo se da kod njega sviramo kod kuće u podrumu...zvao sam ga svaki vikend, al je uvijek imo neki izgovor (susjedi seru, starci seru, ima trening, mora ić nekud i take pizde materine)
nakon nekog vremena smo shvatili da tako više neide i da nećemo ništa postić...
nismo imali ideju ko će za bubnjeve, a kako sam ja već neko vrijeme svirao bubnjeve, reko sam, jebiga nemožemo drukčije, ja ću bubnjeve...
i danas mi uopće nije žao što sam to reko...
tada Storms izlazi iz banda, ostajemo Raven na solo gitari, tripp na ritam na gitari, Crash na bassu i vokalima, a ja na bubnjevima...
u to vrijeme sam se dogovorio s bakom da sviramo kod nje u zgradi u podrumu...
i tada počinju redovite probe...onda smo još Nirvanu svirali...
doduše ja nisam imo još bubnjeve, al sam znao to sve svirat...
jedan dan Raven i tripp odu nešta u Fender zbog gitara i prodavač im kaže da je nedavno otvorio novi klub, Mini Teatar i da može nastupat ko oće sam da treba dogovorit...
i oni došli na ideju, rekli da bi mi htjeli, negdje 4 pjesme, iduće subote...
od onda smo svaki dan skoro proveli u prostoru vježbajući od Nirvane Smells Like Teen Spirit, In Bloom, Pennyroyal Tea i About A Girl...
i došao je taj dan...

Mini Teatar, 21.4.2006. Midnight Sun

nastup smo odradili prilično dobro, dosta ljudi nam je reklo da smo super bili...
ali nedugo nakon toga gubimo prostor zbog žaljenja susjeda...
nedugo nakon toga Storms se vraća u band, a tripp prelazi na bass...
u idućih nekoliko mjeseci su tripp i Storms naizmjence nekad izlazili zbog raznih razloga, al najčešće smo svirali zajedno, s tim da je tripp sviro bass, a Crash samo pjevo...
bilo je stvarno pun kurac promjena...dok nije došo onaj odvratan dan...

7. je mjesec 2006.

sa starcima sam u Aljmašu na vikendici, ručam, kad mi zazvoni mob...
odem od stola i javim se...Raven je to bio...
"e bok"
"reci"
"slušaj, ja izlazim iz banda"
"?!?!?!?!?!"
"odlazim u Silverblade, oni sviraju glazbu koja mi se više sviđa, jebiga žao mi je, vi odlično svirate al s njima mi se više sviđa"
"a dobro jebiga...ajd...čujemo se"

osjećo sam se jebeno glupo, jer je on uz mene i Crasha bio osnova banda...
nazvo sam Crasha, bio je onda već ovaj i njemu javio, obojica nismo mogli vjerovat al isto tako nismo htjeli da sve to prestane jednim izlaskom iz banda...
već taj isti dan dogovorili smo se koga ćemo uzet u zamjenu...
odlučili smo da je najbolja zamjena Fika (EnD), dugogodišnji lega koji je naravno bio oduševljen, jer je nedavno bio tek počeo svirat pa mu se to činila super prilika XD...al onda je on sviro bass, a Crash je samo pjevo...
neko vrijeme nakon toga je moj stari uzeo još jedan posao, u gradskom poglavarstvu, pa sam došo na ideju da ga zamolim da nam proba sredit prostor...
i naravno našo nam je, prostor na kružnom toku za koji nas i dan danas vežu razne uspomene...
počinjemo tamo svirat, al su bile jako velike nesuglasice o tome ko smije i ko nesmije dolazit u prostor...svađe dolaze do vrhunca i Storms ponovno izlazi iz banda...malo poslje njega izlazi i tripp...
ostajemo EnD, Crash i ja...a kako smo onda taman bili prvi razred, sa Crashom i sa mnom je u razred išao Blaze, gitarist...
pitali smo njega oće svirat reko je da oće i tako je on ušo u band kao solo gitara...
u band smo ubacili i još jednog gitarista, Lexer-a, koji je kratkotrajno bio s nama nakon čeg je izbačen...
Blaze je još neko vrijeme s nama dok opet svađe nisu sve uništile i on biva izbačen iz banda...
u band vraćamo trippa, al se od onda uopće nismo dogovarali za probe, band je postojao tek toliko da postoji, nismo se previše ni viđali a pogotovo nismo svirali...

3. je mjesec 2007.

Crash i ja ulazimo u novi band sa Lexerom...taj band postoji i danas, Mortallity XD...
Crash i ja raspuštamo Midnight sun, doduše smatrali smo da ga možemo sami raspustit jer smo ga mi i osnovali, pa se ovim putem još jednom ispričavam EnD-u i tripp-u zbog zanemarivanja u donošenju odluke raspuštanja...


u tom bandu sam kao i svi ostali proveo neke od svojih najboljih vremena...
uspomena na Midnight Sun uvijek će živjeti u onima koji su svirali u njemu...

sve što mi ostaje reći na kraju je

Rest In Peace, Midnight

pozdrav svima...







| 11:33 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>