nedjelja, 26.08.2007.

London - Paris

evo prekjuče oko pola jedan ujutro vratio sam se iz Londona...
bilo je sve u svemu dobro osim što je organizacija bila loša, al neka, vidjeli smo dosta toga...
dakle 13.8. u 9 navečer krenuli smo autobusom ispred bijele lađe prema Londonu...
cijelu tu noć nisam spavo pa sam ujutro izgledo ko zombi, pa sam popio u Austriji jednu veliku kavu kad smo stali...
kasnije tog dana došli smo u München (Njemačka) gdje smo se zadržali nekih 8-9 sati, u tom intervalu smo sreli 4 ljudi koji pričaju Hrvatski...kad ih je tamo pun kurac XD...
predvečer smo se zaputili iz Münchena prema Londonu...
prijepodne idućeg dana stigli smo u Callais (Francuska) koji je glavna luka za prijevoz u Veliku Britaniju...
tamo smo se ukrcali na trajekt koji nas je preko La Manche -a prevezao u Veliku Britaniju, u grad Dover...
i mogu reć da je jako zbunjeno kad gledaš aute kako prolaze pored tebe u suprotnom smjeru ali s desne strane XD...
od tamo smo krenuli prema gradiću Canterbury -u, tamo smo se također zadržali nekoliko sati i zujili okolo, a onda smo krenuli prema Londonu...
u London smo stigli predvečer, gdje su nas odma razvrstali po obiteljima...
Minja (lega iz razreda) i ja smo dospjeli u jednu crnačku obitelj, nema šta, jako gostoljubivi ljudi, ali su im gosti također bila dva španjolca pa smo nas dvojica bili još i s njima u sobi...
idućih dana smo obilazili London, što uključuje Tower of London, Westminster Abbey, Houses of Parliament, Big Ben, Buckingham Palace, Trafalgar Square, British Museum, Windsor Castle,a išli smo i u Brighton (grad na jugu Engleske)...
zadnji dan u Londonu su jednoj curi ukrali i pare i putovnicu pa je to stvorilo dosta poteškoća, al se uspjelo sredit u ambasadi da se napravi one way passport tek tolko da se može u Hrvatsku vratit...
nakon tjedan dana u Londonu, 21.8. krenuli smo prema Parizu i došli tamo navečer...
a onda te večeri je uslijedio definitivno najsmješniji dio cijelog puta...
dakle još u autobusu profesorice nam kažu, nemojte radit sranja, nemojte ić po sobama, lupat vratima i derat se (u hotelu) jer su Francuzi jako rigorozni i zbog svake pizde materine zovu muriju...
al naravno mi kaki smo kreteni, nećemo se zbog jebenih Francuza odreć večernjeg druženja, i tako, ni sat vremena otkako je svako došo u svoju sobu nije prošlo, već smo se razbacali po ostalim sobama pa nas je u sobama bilo od 5 do 10, ovisi...
a na katu je bio jedan security nabildani niger koji je samo stajo i čeko kad će dovatit nekog...
i tako, nismo bili baš tihi kad odjednom neko lupa na vrata ko da ih srušit oće...
legica otvori vrata, i u trenu se stvori ogromna sjena...
How many people in this room? NOW!
sve je to uredu, osim što je likov engleski bio ko moj japanski...
i tako je on nas postrojio ispred sobe i odveo dole na recepciju pokupivši još tri cure iz druge sobe...
mislili smo da smo jedini al kad nas je doveo dole, skontali smo da već ima šačica ljudi dole, neki bosi, neki u čarapama, a neki su stigli navuć patike nabrzinu prije nego šta ih je istero...
NOW! Stay here and don't move! presmiješno, umirali smo svi kad smo ga slušali kako priča...
doveo je još pun kurac ljudi i nakraju nas je dole na recepciji u tri ujutro stajalo 26 u pidžamama....
konačno je uspio probudit profesoricu i ona je sredila da nas vrati nazad u sobe, sva sreća, jer je prijetio da će nas isterat van iz hotela...
spavo sam od pol 4 do pol 8 tak da sam bio umoran ko ker, i krenemo mi tako ljepo prema Eiffelovom tornju...
sat vremena je nekih trebalo do tornja, al sam popizdio jer sam neke stvari kao što su Louvre (muzej), Notre Dame (katedrala) i Slavoluk Pobjede vidio samo kroz prozor autobusa...
i tako ljepo stignemo mi do tornja, imali smo plaćeno samo do druge etaže, al mi nije bilo žao dat 3.70 eura da odem na najviši vrh....
pogled od tamo je stvarno fascinantan napravio sam barem deset slika ako ne i više....
kad smo se spustili dolje, proveli smo ostatak slobodnog vremena po kafovima i restoranima jer je vani pljuštalo da je to prelazilo sve granice...
naveče smo se vratili u hotel, i opet nas je bilo puno po sobama al smo se dogovorili da budemo tihi, al to je bilo samo donekle ostvareno....
kroz zatvorena vrata sam slušo How many people in this room? NOW!, i umiro od smijeha jer nas nije skonto, al neke je opet odveo dole...
iduće jutro krenuli smo prema Disneylandu, koji je stvarno legendaran, obišli smo sve roller coastere, na jednom smo bili 7 puta, na ostalima po jednom, a i obišli smo još pun kurac toga...navečer smo krenuli prema osijeku u pola jedan i stigli idući dan točno tako u pola jedan....
sve u svemu bilo je dobro, jedino je engleska hrana odvratna -.- ....


evo ovo su samo neke od slika koje sam na cijelom putu sliko...


LONDON:


jedan od onih stražara šta se nemrdaju, šta god da im se radi



Big Ben i Houses of Parliament



Big Ben



Buckingham Palace



evo kako tamo mladi zarađuju



njihove poznate govornice



sad ide par slika iz Madame Tussauds, muzeja voštanih figura...(prilično su loše slike jer su u slabijoj rezoluciji, al konta se ko je ko XD)

Elvis i ja



Beatlesi...



Hendrix i ja...



Hitler i ja lool...XD




PARIS:


toranj slikan iz podnožja



ovo su sad panoramske slike s vrha tornja...









a ovo su slike iz Disneylanda...







i za kraj, autobus je prokišnjavo, pa smo zaljepili uložak, to je bar pomoglo



XD


eto to bi bilo sve pozdrav svima...





| 16:49 | Komentari (53) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>