četvrtak, 19.07.2007.

U subotu na more...

evo kak je prošlo tjedan dana odlučio se ja javit...
idem ipak sa starcima jebiga, imat ću ipak net tamo i moć se čut sa svima, dosadno mi je više tu, pol njih ošlo na more, vruće je, dosadno je...
a i osim toga Lovro je tam blizu pa ću se možd moć i s njim vidit...
rekli su mi iz poglavarstva da će nam javit ovaj tjedan, već je četvrtak a ništa -.-...
sviramo bez bubnjeva kod Ozzya, a ja kak sad idem na more, nadam se da ćemo bar za 2 tjedna dobit u tvrđi prostor XD...
juče smo bili kod njega svirat, pa smo ošli mal pit tam kod pruge u retfali a onda na pijanu...
i tak jebiga dosadno je ovih dana, izlazim samo s bandom i Tajom...
al to je uredu XD...nefali mi ništa...
eto u biti to je sve šta sam ja htio reć, javim se idući put vjerojatno s mora...
pozdrav svima...

i naravno fala svima na komentarima (prošli post ih je bilo 77 XDXDXD)...

METALLICA - Fade To Black (live at San Diego 1992.)

| 14:07 | Komentari (48) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>