utorak, 15.05.2007.

Ovako...

Bome eto i novog posta, čak je 11 dana prošlo kao ono nemoš vjerovat...
Naslov je eto tako bezveze tek da bi gore nešta pisalo...
Kod mene nema ničeg novog...sve po starom...u školi nas jebu u mozak sa svih strana, po običaju, uskoro je kraj godine...
Ovako u životu nisam iščekivo ljetne praznike...svirka, cuga, izlasci...šta nam više treba...
Prostor novi trebamo uskoro dobit, iako do tog još treba neko vrijeme proć...

Nedavno sam realiziro da niko nečita ovaj blog...dobijem ja dosta komentara al je fora u tome šta su ono njih 10 od jedne osobe...eto recimo sad po prosjeku da na moj blog ide oko 6-7 ljudi s tim da ja pola njih moram molit da mi ostave komentar, a ostali eto, kako navrate...

mislim da je ipak to samo posljedica tog da ja baš i neostavljam drugima komentare lol, prelijen sam ja za to, neda mi se...

eto zasad sve od mene...

Megadeth - Dread And The Fugitive Mind (live) - prejebena pjesma...

| 15:28 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>