petak, 04.05.2007.

10 naj bubnjara za mene...

ovako...



1. LARS ULRICH (METALLICA) - čovjek mi je definitivno najveći uzor, legenda, car i tako to...svira prejebeno...




2. MIKE PORTNOY (DREAM THEATER) - inače neslušam dream theater al ovo šta taj čovjek radi na bubnjevima je nevjerojatno...




3. JOHN BONHAM (LED ZEPPELIN) - prije mi je on bio apsolutni uzor, legenda svoga doba...




4. JIMMY DEGRASSO (MEGADETH) - inače ni od njih neznam dosta pjesama, al od onog šta sam čuo, lik predobro svira...




5. DAVE LOMBARDO (SLAYER) - inače neslušam slayer, ali ovo...nešto nevjerojatno...

g


6. CHAD SMITH (RHCP) - šta reć...čovjek ima u potpunosti svoj osobni stil sviranja, koji je naravno prejeben...zakon...




7. TOMMY LEE (MOTLEY CRUE) - njih baš isto neslušam više nešt, al moram reć da čovjek odlično svira...




8. JOHN DENSMORE (THE DOORS) - iako njegovo sviranje vuče na jazz, svira predobro, dosta zajebane ritmove...




9. IAN PAICE (DEEP PURPLE) - tog bubnjara nisam previše baš čuo kak svira, al ono što sam čuo, osto sam bez riječi...prejebeno...

g


10. MATEO GRIGIĆ (MORTALLITY) - looooooooool koja sprdnja bokte, moš si mislit...glupost...




zadnje je presmiješno, al jebiga, znam da je ta fora sa stavljanjem sebe na 10. mjesto već isfurana, eto, došlo i meni tako šta napravit lol...
eto to bi bilo sve od mene zasad...

pozdrav svima...



| 23:09 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>