subota, 21.04.2007.

Danas proba...

Eto ljudi moji došla je konačno subota, jedini dan u tjednu kad cijeli band može imat probu...imali bi mi i juče, al solo gitarist ide u suprotnu smjenu od nas tako da...i tako, sa zadovoljstvom mogu reć da band funkcionira dobro, učimo nove pjesme svirat, al jebiga treba za to vremena...Mislav je kupio bass pojačalo tak da je taj problem riješen, još jedino solist nema svoje, a dobit će za kraj školske godine...a i treba nam dosta vremena da naučimo te pjesme, jer nesviramo bilo šta, sviramo Metallicu i Megadeth tak da...eto trudimo se, ide to ljepo, možda ćemo uskoro imat malih problema sa prostorom, al i ako budemo imamo rezervu tako da nas taj problem neće mučit...
što se tiče ostalog, niš novog nema, osim da me škola ubija ko i uvijek, pišemo idući tjedan 3 testa i tako...za popizdit, ništa drugo...
e i da, bolestan sam, grlo me boli i imam upalu oka -.-...al ko to jebe, idem ja svirat...heh...idem sad uskoro do prostora, pozdrav svima do idućeg puta kad se javim...

evo još jedna pjesma koju sviramo...

Metallica - Welcome Home (Sanitarium) - live...

| 15:58 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>