ponedjeljak, 08.01.2007.

Na skijanju...

Na skijanju sam u Italiji heh...došli smo prekjuče, nije nigdje bila gužva, a i krenuli smo dosta rano ujutro...u biti, smještaj je super a i skijalište, al je relativno toplo, pa samo na stazama ima snijega, i to najviše umjetnog, a okolo ništa...al danas je pado snjeg, valjd se može nečem nadat lol...Staze su super, a i hrana u restoranima...danas sam se naskijo ko budala, noge me bole strašno...vraćam se u subotu u OS...eto to je to što se tiče skijanja...
u bandu opet sranja, Blaze je izbačen, nepitajte zašto, uglavnom meni već idu nakurac sve te promjene i to što neznamo svirat...al valjd će se to sredit s vremenom...kao drugi gitarist vratio se moj kum tripp ...
trudim se nerazmišljat o školi, iako je tužna činjenica da počinje za manje od tjedan dana...čim se sjetim, muka mi je...
eto to je sve od mene, vidimo se, pozdrav svima...

| 19:01 | Komentari (68) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>